דוד אליעזרי: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 110 בתים ,  6 באפריל 2022
אין תקציר עריכה
שורה 12: שורה 12:


ב[[חודש אייר]] [[תשנ"ב]] שאל את הרבי באמצעות המזכירות האם הפעילות בנושא משיח צריכה להיות (רק) כחלק חשוב מעבודת השליחות, או שעיקר הדגש צריך להיעשות בכיוון זה והרבי השיב לחיוב כאפשרות השנייה. כמו כן כתב שיש כמה דיעות בין השלוחים כיצד לפעול בענין המשיח: האם לעשות את עיקר התעמולה אודות האמונה במשיח כמבואר ב[[רמב"ם]] ועוד, או לעשות תעמולה שיש מישהו שהוא המשיח בדורנו כשדבר זה יביא לחיזוק האמונה במשיח והרבי אישר את האפשרות הראשונה ושלל את השנייה{{הערה| נוסח מכתבו, '[[דברי משיח]]', תשנ"ב, חלק ג', יומן בית חיינו - אייר}}.
ב[[חודש אייר]] [[תשנ"ב]] שאל את הרבי באמצעות המזכירות האם הפעילות בנושא משיח צריכה להיות (רק) כחלק חשוב מעבודת השליחות, או שעיקר הדגש צריך להיעשות בכיוון זה והרבי השיב לחיוב כאפשרות השנייה. כמו כן כתב שיש כמה דיעות בין השלוחים כיצד לפעול בענין המשיח: האם לעשות את עיקר התעמולה אודות האמונה במשיח כמבואר ב[[רמב"ם]] ועוד, או לעשות תעמולה שיש מישהו שהוא המשיח בדורנו כשדבר זה יביא לחיזוק האמונה במשיח והרבי אישר את האפשרות הראשונה ושלל את השנייה{{הערה| נוסח מכתבו, '[[דברי משיח]]', תשנ"ב, חלק ג', יומן בית חיינו - אייר}}.
בשנת תשנ"ו היה שותף פעיל בשחרורו של הרב יצחק גינזבורג מהכלא.


עם הקמתו של מכון רוהר ללימודי יהדות, הצטרף לצוות ההיגוי של המכון, ומשמש כחוקר וכותב עבור תכניות הלמידה שלו.
עם הקמתו של מכון רוהר ללימודי יהדות, הצטרף לצוות ההיגוי של המכון, ומשמש כחוקר וכותב עבור תכניות הלמידה שלו.
משתמש אלמוני

תפריט ניווט