3,771
עריכות
חייל של המלך (שיחה | תרומות) |
חייל של המלך (שיחה | תרומות) |
||
שורה 60: | שורה 60: | ||
::::::::::::הבנתי את שיטתך גם אם לדעתי היא מאד עקומה והיא אכן כזו (אם לא נכניס את כניעתו לטרור של בעל המחלוקת בערכו בחב"דפדיה הוא מצטייר כמשיחיסט?! בכלל לדעתי אתה לא מכיר את הראש הליטאי המצוי של ה'שונאים' הסבורים שהמחלוקת עם חב"ד אבד עליה הקלח (ולא נכנס לטיעונים הנוראים שבזה הם מצדיקים את זה ואכ"מ)). חולקים עליה אנוכי הקטן, [[משתמש:א' מחב"ד|א' מחב"ד]] ו[[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]]. יש מישהו שתומך בשיטתך? אם לאו יש לפעול לכאורה לפי דעת הרוב--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 20:02, כ"ד באדר ב', ה'תשפ"ב 20:02, 27 במרץ 2022 (UTC) | ::::::::::::הבנתי את שיטתך גם אם לדעתי היא מאד עקומה והיא אכן כזו (אם לא נכניס את כניעתו לטרור של בעל המחלוקת בערכו בחב"דפדיה הוא מצטייר כמשיחיסט?! בכלל לדעתי אתה לא מכיר את הראש הליטאי המצוי של ה'שונאים' הסבורים שהמחלוקת עם חב"ד אבד עליה הקלח (ולא נכנס לטיעונים הנוראים שבזה הם מצדיקים את זה ואכ"מ)). חולקים עליה אנוכי הקטן, [[משתמש:א' מחב"ד|א' מחב"ד]] ו[[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]]. יש מישהו שתומך בשיטתך? אם לאו יש לפעול לכאורה לפי דעת הרוב--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 20:02, כ"ד באדר ב', ה'תשפ"ב 20:02, 27 במרץ 2022 (UTC) | ||
:::::::::::::לא דיברתי על בעל המחלוקת ועל דבריו שכבר ירדו מהערך או על דברים אחרים שיש/שאין להם מקור. דיברתי על מה שהוא חתם ביודעין, ויש להתייחס לחתימתו כחתימת רבנים אחרים על פסק דין שהרבי הוא מלך המשיח. בנוסף דיברתי על פרט מוזר שאין לו מקור שהוא ההסכם עם ר' משה שעדין לא מצאתי טיעון (הגיוני או לא) להשארתו, ואולי לזה כוונתו של א' מחב"ד בתגובתו כאן במקום בשרשור הקודם ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 20:28 • כ"ד באדר ב' ה'תשפ"ב | :::::::::::::לא דיברתי על בעל המחלוקת ועל דבריו שכבר ירדו מהערך או על דברים אחרים שיש/שאין להם מקור. דיברתי על מה שהוא חתם ביודעין, ויש להתייחס לחתימתו כחתימת רבנים אחרים על פסק דין שהרבי הוא מלך המשיח. בנוסף דיברתי על פרט מוזר שאין לו מקור שהוא ההסכם עם ר' משה שעדין לא מצאתי טיעון (הגיוני או לא) להשארתו, ואולי לזה כוונתו של א' מחב"ד בתגובתו כאן במקום בשרשור הקודם ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 20:28 • כ"ד באדר ב' ה'תשפ"ב | ||
::::::::::::::מה זאת אומרת "לא דיברתי על בעל המחלוקת" | ::::::::::::::מה זאת אומרת "לא דיברתי על בעל המחלוקת"? בעל המחלוקת הוא שהעלה את כולם על העץ של שארית (ויתד) שכמובן יהיה להם מאד קשה עד מופרך לסגור את שארית (ויתד) או לא לתמוך בהם. לגבי הפרט הספציפי שסוכם על המשך רבנות עם הרב קנייבסקי ע"י הרב לנדא איני יודע (וא' מחב"ד טוען ששמע זאת בעצמו ממשפחת לנדא ומי יבוא בסוד ה'...) אך זה שהמשמעות הציבורית בזה שהמהלך נעשה בתמיכתו זה מילתא דפשיטא שהרי זה נעשה ע"י מזכיר המועצת של דגל (רובינשטיין) שהתנהלה על פיו ובפרט שצויין בהקשר לזה שזה נעשה אחרי שיחות עימו ובפרט שאחר כך קיבלם. אחזור ואומר שלדעתי יש כאן התעקשות להפוך כל אבן כדי להשאיר אותו מתנגד וכו' ואיני מבין האינטרס כלל וכלל. גם לא הבנתי איזה מין מקור הוא כיכר בקשר לפרטים היסטוריים שלפני עשרות שנים באיזה איזכור אגבי בכתבה.--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 20:49, כ"ד באדר ב', ה'תשפ"ב 20:49, 27 במרץ 2022 (UTC) | ||
== הערה למכתב של קרליץ == | == הערה למכתב של קרליץ == |
עריכות