אחי תמימים שיקגו: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 18: שורה 18:
מיד עם בואם לשיקגו, התחילו התלמידים את לימודיהם. התלמידים הללו בונים, כך אפשר לומר, את אבן הפינה לישיבת תומכי תמימים בשיקגו.
מיד עם בואם לשיקגו, התחילו התלמידים את לימודיהם. התלמידים הללו בונים, כך אפשר לומר, את אבן הפינה לישיבת תומכי תמימים בשיקגו.


בואם של תלמידי ליובאוויטש ויסוד ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש בשיקגו, עוררו שמחה רבה בחוגים האורתודוכסים הרחבים של העיר בכלל ואצל חסידי חב"ד שם, שמספרם גדול, בפרט. כראש הישיבה התקבל הרב אברהם מרדכי הרשברג, רב בבית הכנסת בני ראובן נוסח אר"י בשיקגו.
בואם של תלמידי ליובאוויטש ויסוד ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש בשיקגו, עוררו שמחה רבה בחוגים האורתודוכסים הרחבים של העיר בכלל ואצל חסידי חב"ד שם, שמספרם גדול, בפרט. כראש הישיבה התקבל הרב אברהם מרדכי הרשברג, רב ב[[בית הכנסת בני ראובן]] נוסח אר"י בשיקגו.


לפי הדיווחים האחרונים, הישיבה מתפתחת טוב מאד ב"ה ועשרות רבות של תלמידים נמשכו כבר משיקגו עצמה. הישיבה נמצאת לעת עתה בבית הכנסת בני ראובן שדרת קידוויל 1500, אך ועד הישיבה המורכב מהבעלי-בתים הכי נכבדים בעיר, בראשות הנדיב ר' יחזקאל ליסנר, בסיוע כל חסידי חב"ד במקום פועלים בצורה אינטנסיבית כדי לקנות בנין גדול ומתאים שיענה על צורכי הישיבה.
לפי הדיווחים האחרונים, הישיבה מתפתחת טוב מאד ב"ה ועשרות רבות של תלמידים נמשכו כבר משיקגו עצמה. הישיבה נמצאת לעת עתה ב[[בית הכנסת בני ראובן]] שדרת קידוויל 1500, אך ועד הישיבה המורכב מהבעלי-בתים הכי נכבדים בעיר, בראשות הנדיב ר' יחזקאל ליסנר, בסיוע כל חסידי חב"ד במקום פועלים בצורה אינטנסיבית כדי לקנות בנין גדול ומתאים שיענה על צורכי הישיבה.


==הערות שוליים==
==הערות שוליים==
6,031

עריכות

תפריט ניווט