101
עריכות
(←לשון) |
האמנתי כי אדבר (שיחה | תרומות) (←???: פסקה חדשה) |
||
שורה 98: | שורה 98: | ||
::::::להתראות, הרשה לי להתערב: אם נכנסים לגוף הדיון, בחב"דפדיה יש חוקים - כבכל אתר אחר, וצריך להישמע להם. האם החוקים נכונים או לא? יש ורצוי לדון ע"כ, במקום המתאים - אך זה עוד עניין. האם בגלל שאיננו מבינים את החוקים לא נישמע להם? נקודה למחשבה [סתם חבל להאשים את שמואל חיים, שרואים שכנותיו לטובה, והפעם פשוט בחר לענות ברוח טובה. סה"כ זה דברים די-ברורים. נ.ב: אבקש שוב סליחה שאני מתערב, במיוחד לדיון בין שני משתמשים וותיקים, ולא כמוני, שכמשמי כן אני - צץ לרגע, ונעלם. עכ"פ א פרייעלכע'ן חנוכה]. צץ לרגע | ::::::להתראות, הרשה לי להתערב: אם נכנסים לגוף הדיון, בחב"דפדיה יש חוקים - כבכל אתר אחר, וצריך להישמע להם. האם החוקים נכונים או לא? יש ורצוי לדון ע"כ, במקום המתאים - אך זה עוד עניין. האם בגלל שאיננו מבינים את החוקים לא נישמע להם? נקודה למחשבה [סתם חבל להאשים את שמואל חיים, שרואים שכנותיו לטובה, והפעם פשוט בחר לענות ברוח טובה. סה"כ זה דברים די-ברורים. נ.ב: אבקש שוב סליחה שאני מתערב, במיוחד לדיון בין שני משתמשים וותיקים, ולא כמוני, שכמשמי כן אני - צץ לרגע, ונעלם. עכ"פ א פרייעלכע'ן חנוכה]. צץ לרגע | ||
:::::::א. כוונות במקווה. ב. ההסבר שלך על החילוק באיסור אונאה, זה בדיוק כמו שמישהו יגיד שהוא הונה את חברו רק בכמה פרוטות. אונאה היא אונאה, והיא אסורה. גם אם תדייק במילים 'לצער את חברו', אין צורך להגיע לזה שהוא ימות מכאב לב בשביל להגיע ל'גדר' של אונאת דברים... ג. ממליץ למשתתפים בדיון לקרוא אותו מהתחלה במתינות ולראות מה שכתבתי, שאני לא מתנגד עקרונית לכלל רק מבקש להבין אותו, ואחרי שהפנו אותי למאמר שמנסה להסביר, הוספתי וכתבתי יישר כח וציינתי ש'''אם''' לדין, יש תשובה. ואכן זה לא לדין, ולא פתחתי דיון שבא לערער על המוסכמה, רק הפנתי אותו באופן אישי לקרוא את הספר שמסביר את הצד השני מדוע אין זה נכון 'לחנך' לשונית. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 05:09, כ"ט בכסלו, ה'תשפ"ב 05:09, 3 בדצמבר 2021 (UTC) | :::::::א. כוונות במקווה. ב. ההסבר שלך על החילוק באיסור אונאה, זה בדיוק כמו שמישהו יגיד שהוא הונה את חברו רק בכמה פרוטות. אונאה היא אונאה, והיא אסורה. גם אם תדייק במילים 'לצער את חברו', אין צורך להגיע לזה שהוא ימות מכאב לב בשביל להגיע ל'גדר' של אונאת דברים... ג. ממליץ למשתתפים בדיון לקרוא אותו מהתחלה במתינות ולראות מה שכתבתי, שאני לא מתנגד עקרונית לכלל רק מבקש להבין אותו, ואחרי שהפנו אותי למאמר שמנסה להסביר, הוספתי וכתבתי יישר כח וציינתי ש'''אם''' לדין, יש תשובה. ואכן זה לא לדין, ולא פתחתי דיון שבא לערער על המוסכמה, רק הפנתי אותו באופן אישי לקרוא את הספר שמסביר את הצד השני מדוע אין זה נכון 'לחנך' לשונית. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 05:09, כ"ט בכסלו, ה'תשפ"ב 05:09, 3 בדצמבר 2021 (UTC) | ||
== ??? == | |||
אני רואה שיצרת ערך הכולל קישור בלבד. | |||
למה?!?! --[[משתמש:האמנתי כי אדבר|האמנתי כי אדבר]] - [[שיחת משתמש:האמנתי כי אדבר|שיחה]], 16:28, ב' בטבת, ה'תשפ"ב 16:28, 6 בדצמבר 2021 (UTC) |
עריכות