מרכז שידורי חב"ד: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (החלפת טקסט – "\ (\n)" ב־"$1")
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 52: שורה 52:


==העברת הבעלות==
==העברת הבעלות==
בחודש [[אייר]] [[תשס"ו]]{{הערה|1=[http://col.org.il/show_news.rtx?artID=19712 נמכר הארכיון הגדול ביותר של תיעוד הרבי] {{COL}}}}, לאחר משא ומתן של קרוב לשנה, עברה הבעלות של ארכיון התצלומים, הוידאו והאודיו מהרבי, שתועדו החל משנת [[תש"ל]] על ידי ר' [[חיים ברוך הלברשטם]] מנהל חברת wlcc, לחברת ההפקות החב"דית [[Jem]].
בחודש [[אייר]] [[תשס"ו]]{{הערה|1=[http://col.org.il/show_news.rtx?artID=19712 נמכר הארכיון הגדול ביותר של תיעוד הרבי] {{COL}}}}, לאחר משא ומתן של קרוב לשנה, עברה הבעלות של ארכיון התצלומים, הוידאו והאודיו מהרבי, שתועדו החל משנת [[תש"ל]] על ידי הרב [[חיים ברוך הלברשטם]] מנהל חברת wlcc, לחברת ההפקות החב"דית [[Jem]].


את היוזמה למכירה דחפו עסקנים ממספר ארגונים על מנת לשמר את החומר שמאבד את איכותו במהלך הזמן. חברת [[jem]] בראשותו של ר' [[אלקנה שמוטקין]] לקחה על עצמה להעביר את המידע לשיטה הדיגיטלית הנהוגה כיום.
את היוזמה למכירה דחפו עסקנים ממספר ארגונים על מנת לשמר את החומר שמאבד את איכותו במהלך הזמן. חברת [[jem]] בראשותו של הרב [[אלקנה שמוטקין]] לקחה על עצמה להעביר את המידע לשיטה הדיגיטלית הנהוגה כיום.


==רשימת אלבומים ווידאו==
==רשימת אלבומים ווידאו==

תפריט ניווט