ספרי אדמו"ר שליט"א: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (החלפת טקסט – "{{הערות שוליים|טורים=כן}}" ב־"{{הערות שוליים}}")
שורה 60: שורה 60:
הרבי הרבה בכתיבת מכתבים ומענות לשואלים מרחבי תבל, בענייני אמונה והשקפה, הלכה ומנהג, חידושי תורה וניהול הפעילות החב"דית המסועפת.
הרבי הרבה בכתיבת מכתבים ומענות לשואלים מרחבי תבל, בענייני אמונה והשקפה, הלכה ומנהג, חידושי תורה וניהול הפעילות החב"דית המסועפת.


בסדרה זו{{הערה|היכל תשיעי - '''"שער חמישי"''' בשלשלת האור של מערכת אוצר החסידים קה"ת}} נדפסו מכתבים ואגרות שכתב לאנשים פרטיים כמו לאישי ציבור ומוסדות, האגרות עוסקות במגוון רחב מאד של נושאים שונים העומדים על סדר היום היהודי והעולמי. הן כוללות עצות והדרכות בעבודת השם, ביאורים תורניים ב[[קבלה]] ב[[חסידות]] וב[[נגלה]], כאשר בתווך עצות פרטניות בנושאים שונים ומגוונים כגון: בריאות, [[שמחה]], שלום בית ועוד. מתוך מאות אלפי מכתבים שכתב הרבי בחייו, מתפרסמים בסט זה רק מעט יחסית - אלו שיש בהם תועלת ועניין לציבור, שנמסרו על ידי מקבליהם לפרסום. רוב המכתבים נכתבו בשפות עברית, [[אנגלית]] ו[[יידיש]]. חלק מהם נכתבו בשפות רוסית, צרפתית ועוד. כל המכתבים יוצאים לאור בשתי סטים; סט אחד של המכתבים בעברית, יידיש, רוסית וצרפתית. וסט שני של המכתבים ב[[אנגלית]] בלבד. עד כה נדפסו שלושים ואחד כרכים מהסדרה בעברית. האגרות הם מהשנים [[תרצ"ט]] - [[תשל"ח]] (1939-1978).
בסדרה זו{{הערה|היכל תשיעי - '''"שער חמישי"''' בשלשלת האור של מערכת אוצר החסידים קה"ת}} נדפסו מכתבים ואגרות שכתב לאנשים פרטיים כמו לאישי ציבור ומוסדות, האגרות עוסקות במגוון רחב מאד של נושאים שונים העומדים על סדר היום היהודי והעולמי. הן כוללות עצות והדרכות בעבודת השם, ביאורים תורניים ב[[קבלה]] ב[[חסידות]] וב[[נגלה]], כאשר בתווך עצות פרטניות בנושאים שונים ומגוונים כגון: בריאות, [[שמחה]], שלום בית ועוד. מתוך מאות אלפי מכתבים שכתב הרבי בחייו, מתפרסמים בסט זה רק מעט יחסית - אלו שיש בהם תועלת ועניין לציבור, שנמסרו על ידי מקבליהם לפרסום. רוב המכתבים נכתבו בשפות עברית, [[אנגלית]] ו[[יידיש]]. חלק מהם נכתבו בשפות רוסית, צרפתית ועוד. כל המכתבים יוצאים לאור בשתי סטים; סט אחד של המכתבים בעברית, יידיש, רוסית וצרפתית. וסט שני של המכתבים ב[[אנגלית]] בלבד. עד כה נדפסו שלושים ושניים כרכים מהסדרה בעברית. האגרות הם מהשנים [[תרצ"ט]] - [[תש"מ]] (1939-1978).


==חוברות וספרים שונים==
==חוברות וספרים שונים==

תפריט ניווט