שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 874 בתים ,  16:15, 7 בפברואר 2010
::::::::אני מתנצל על מה שכתבתי שההתפלספות מיותרת, נוכחתי שאין כאן כלל התפלספות. הטענות הענייניות שנכתבו לעיל - אינך רואה והטענות שלא נכתבו (על ידי) הינך חוזר עליהם הלוך וחזור. חבל על הזמן שלי ו(אולי גם) שלך (אגב, עיין [[שיחה:חיים יהודה קרינסקי#לצורך דיון|פה]] ותגיד לי מה אתה מבין מהמכתב ואיך זה עולה בקנה אחד עם מה שכתבת לעיל). --בהצלחה! [[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 01:07, 4 בפברואר 2010 (UTC)
:::::::::כנראה שמתנהל כאן דו - שיח חרשים, טענת קודם כי הגירסא הנוכחית ש'''קובעת''' כי "לא הייתה הכרעה מגורם מוסמך" הרי "גם באם אינה מדוייקת (כדבריך), היא אינה שגויה" כלשונך, על זה יצא קצפי וטענתי לאורך כל הדיון, כי לשיטתי הגירסא הזו היא '''שקרית''', לא הצלחתי להבין בכל הדיון, כיצד אתה מיישב את הגירסא הנוכחית. אני מציע כפשרה גירסא "כי נשמעו  טענות על סמכותם של אגו"ח להחליט על ההדפסה".
 
::::::::::כיון שהדיון הוא על השורה האחרונה של הערך, שאמור לסכם את ההכרעה '''הסופית והסמכותית''' בעניין, שכמובן אינו קיים, לכן ננקט הלשון "מאף גורם מוסמך" בדיוק בגלל ש"נשמעו טענות על סמכותם של אגו"ח". בוער בעצמותך כבודו של י"ק והחטלת האסיפה שכינס? בבקשה, ציין זאת (וכאן אני כבר חוזר על עצמי יותר מידי), בקטע המדבר על אסיפת אגו"ח והחלטותיה. --בהצלחה! [[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 13:15, 7 בפברואר 2010 (UTC)

תפריט ניווט