שיחת משתמש:שמואל חיים: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(←‏באר שבע: תגובה)
שורה 87: שורה 87:
::::{{א|הרבי מתגלה}}, {{א|שמואל חיים}}, אני חושב שמיותר לדון על אותו דבר בכמה ערכים. דעתי היא כנ"ל שאפשר בשניהם לכתוב שליח הרבי לבאר שבע, על אף אחד בשום מקום לא לכתוב שליח הראשי לבאר שבע, בתבנית שבראשית הערך באר שבע ניתן להכניס את שניהם ל'שלוחים מרכזיים', לא לכתוב 'בית חב"ד המרכזי/הגדול'. מקווה שפירטתי ברחל בתך הקטנה כדי שלא יהיו עוד שאלות. מה שכן אפשר (ונצרך) זה בערכים הפרטיים של השליחים לכתוב את ההשפעה שלהם על שאר הבתי חב"ד/שלוחים בעיר ואת מענות הרבי בהקשר לשליחותם (מה שמובא כעת רק בערך של קאליפא..) ● </font>&nbsp;[[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 20:56 • כ' בתמוז ה'תשפ"א
::::{{א|הרבי מתגלה}}, {{א|שמואל חיים}}, אני חושב שמיותר לדון על אותו דבר בכמה ערכים. דעתי היא כנ"ל שאפשר בשניהם לכתוב שליח הרבי לבאר שבע, על אף אחד בשום מקום לא לכתוב שליח הראשי לבאר שבע, בתבנית שבראשית הערך באר שבע ניתן להכניס את שניהם ל'שלוחים מרכזיים', לא לכתוב 'בית חב"ד המרכזי/הגדול'. מקווה שפירטתי ברחל בתך הקטנה כדי שלא יהיו עוד שאלות. מה שכן אפשר (ונצרך) זה בערכים הפרטיים של השליחים לכתוב את ההשפעה שלהם על שאר הבתי חב"ד/שלוחים בעיר ואת מענות הרבי בהקשר לשליחותם (מה שמובא כעת רק בערך של קאליפא..) ● </font>&nbsp;[[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 20:56 • כ' בתמוז ה'תשפ"א
:::::{{א|הרבי מתגלה}}, {{א|שמואל חיים}}, יחי המלך המשיח, חסידים יקרים ואהובים! ראשית כל, הזדעזעתי לראות את צורת הביטוי של חסידים כמוכם באהזהרות ששלחתם לי, האם זה מתאים לחסידים? לאיים ולהשתמש במושגים שאבות אבותינו ברוסיה וכד' היו נלחמים שלא יגיעו למצב של מסירה וכו' וכאן בניינו מאיימים זה על זה כלאחר יד?? עד לאן הגענו? בטוחני שאפשר ואף חייב להגיע לעמק השווה!! אך אין צורך ואין זאת דרכינו באיומים וכו', דבר שני: יישר כח אדיר על כל העבודה החשובה שאתם עושים כאן באתר ותורמים מזמנכם למען הרחבת הידע והמושגים לחסידי חב"ד, אך לעניות דעתי בנושאים כגון באר שבע ואישים בחב"ד כדי לבדוק ולברר היטב היטב לפני שקובעים עובדות על-פי שמועות בלבד.. ובעצם מגיעים למצב שמי שמתקן ערך היות והוא יודע היטב מה קורה באותו ערך מ[[ידיעה]] ולא ע"פ שמועה, מגיעים אליו איומים שלא ברוח החסידות כלל ולא יאה לחסידים כי הוא כבר בטוח שע"פ השמועה ששמע זה בטוח האמת וכו', מאוד כדאי לקחת לתשומת ליבכם. בתקווה להבנה ובאהבת ישראל וחסידים אמיתית --[[משתמש:כוס של ברכה|כוס של ברכה]] - [[שיחת משתמש:כוס של ברכה|שיחה]], 11:50, כ"א בתמוז, ה'תשפ"א 11:50, 1 ביולי 2021 (UTC) , כ"א תמוז ה'תשפ"א
:::::{{א|הרבי מתגלה}}, {{א|שמואל חיים}}, יחי המלך המשיח, חסידים יקרים ואהובים! ראשית כל, הזדעזעתי לראות את צורת הביטוי של חסידים כמוכם באהזהרות ששלחתם לי, האם זה מתאים לחסידים? לאיים ולהשתמש במושגים שאבות אבותינו ברוסיה וכד' היו נלחמים שלא יגיעו למצב של מסירה וכו' וכאן בניינו מאיימים זה על זה כלאחר יד?? עד לאן הגענו? בטוחני שאפשר ואף חייב להגיע לעמק השווה!! אך אין צורך ואין זאת דרכינו באיומים וכו', דבר שני: יישר כח אדיר על כל העבודה החשובה שאתם עושים כאן באתר ותורמים מזמנכם למען הרחבת הידע והמושגים לחסידי חב"ד, אך לעניות דעתי בנושאים כגון באר שבע ואישים בחב"ד כדי לבדוק ולברר היטב היטב לפני שקובעים עובדות על-פי שמועות בלבד.. ובעצם מגיעים למצב שמי שמתקן ערך היות והוא יודע היטב מה קורה באותו ערך מ[[ידיעה]] ולא ע"פ שמועה, מגיעים אליו איומים שלא ברוח החסידות כלל ולא יאה לחסידים כי הוא כבר בטוח שע"פ השמועה ששמע זה בטוח האמת וכו', מאוד כדאי לקחת לתשומת ליבכם. בתקווה להבנה ובאהבת ישראל וחסידים אמיתית --[[משתמש:כוס של ברכה|כוס של ברכה]] - [[שיחת משתמש:כוס של ברכה|שיחה]], 11:50, כ"א בתמוז, ה'תשפ"א 11:50, 1 ביולי 2021 (UTC) , כ"א תמוז ה'תשפ"א
::::::{{א|כוס של ברכה|במחילה}}, אך מכיוון שאנחנו לא מכירים כל משתמש לגופו, לכן אנחנו נוקטים קו קצת תקיף, אך אל לך להירתע מכך מלהמשיך לערוך בחב"דפדיה, המשך והצלחה --{{גופן|4|רשי|[[משתמש:שמואל חיים|'''שמואל חיים''']]}} ♦ [[שיחת משתמש:שמואל חיים|{{צבע גופן|שחור|'''שיחה'''}}]] 13:32, 1 ביולי 2021 (UTC)

תפריט ניווט