הגאולה האמיתית והשלימה (עיתון): הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 19: שורה 19:
===עידוד הרבי להוצאת הגליון===
===עידוד הרבי להוצאת הגליון===
[[קובץ:חיים ציק.jpg|ממוזער|250px|העיתון מוגש לרבי]]
[[קובץ:חיים ציק.jpg|ממוזער|250px|העיתון מוגש לרבי]]
העיתון השני נמסר לידיו של הרבי בעת [[חלוקת דולרים]], והרבי נתן דולר עבור זה ואף בירך. למחרת, כשהרבי יצא לאוהל, הוא לקח את העיתון עמו.  
העיתון השני נמסר לידיו של הרבי בעת [[חלוקת דולרים]] ע"י מר יוסף ציק שאמר: "זה הרב זמרוני ביקש שאני אמסור לרבי". הרבי הביט בעיתון ובירך "הצלחה רבה" והעניק דולר נוסף באומרו: "בשביל הגליון ובשורות טובות". יומיים לאחר מכן בי"ג תמוז, בעת שהרבי יצא לאוהל לקח את העיתון עמו.  


מאז, לכל אורך הדרך זכו המו"לים לתשובות עידוד מהרבי כמו "הזמן גרמא", וכן "הסכמה וברכה".  
מאז, לכל אורך הדרך זכו המו"לים לתשובות עידוד מהרבי כמו "הזמן גרמא".  


הרבי לא הפסיק לעודד, ולא רק זאת - אלא לאחר הכנסתה של הכותרת "יש נביא בישראל", הרבי הוציא תשובה מיוחדת של "ברכה והצלחה".  
הרבי לא הפסיק לעודד, ולא רק זאת - אלא לאחר הכנסתה של הכותרת "יש נביא בישראל", הרבי הוציא תשובה מיוחדת של "הסכמה וברכה".  


בגליון 22 שיצא לאור בחודש [[סיוון]] [[תשנ"ב]], הכותרת הראשית הייתה "ישראל מחכה לרבי", בפרפרזה על סיסמת המערך שנפוצה באותם ימי בחירות. בכותרת המשנה נכתב "יש לפקוח את העיניים - נפילתו של [[יצחק שמיר|שמיר]] היא התממשות אזהרתו של הרבי מליובאוויטש - על יצחק רבין להפסיק מיד את הדיבורים על האוטונומיה". בעמוד הראשון הופיעה כותרת נוספת שעסקה בארמון למלך המשיח. גם על הגליון הזה הרבי נתן ברכה מיוחדת.
בגליון 22 שיצא לאור בחודש [[סיוון]] [[תשנ"ב]], הכותרת הראשית הייתה "ישראל מחכה לרבי", בפרפרזה על סיסמת המערך שנפוצה באותם ימי בחירות. בכותרת המשנה נכתב "יש לפקוח את העיניים - נפילתו של [[יצחק שמיר|שמיר]] היא התממשות אזהרתו של הרבי מליובאוויטש - על יצחק רבין להפסיק מיד את הדיבורים על האוטונומיה". בעמוד הראשון הופיעה כותרת נוספת שעסקה בארמון למלך המשיח. גם על הגליון הזה הרבי נתן את ברכתו הקדושה.
 
בחודש סיון תשנ"ג הואיל הרבי לענות על משלוח גליון מס' 28 שעסק בהבלטה בפעולות פרסום משיח במגרשי הספורט ונשא את הכותרת: "ההמנון הלאומי החדש: משיח! משיח! משיח…": "ברכה והצלחה".


==חידוש ההוצאה לאור==
==חידוש ההוצאה לאור==
3,765

עריכות

תפריט ניווט