שמואל וואזנר: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 59 בתים ,  31 בינואר 2010
שורה 5: שורה 5:
== גדול שבענקים ==
== גדול שבענקים ==


קשריו עם [[חב"ד]] החלו עוד בפולין, כשזכה (תרצ"ו) לבקר אצל [[הריי"צ]] ולקבל את ברכתו.
קשריו עם [[חב"ד]] החלו עוד בפולין, כשזכה לבקר אצל [[הריי"צ]] בשנת [[תרצ"ו]] ולקבל את ברכתו.


40 שנה לאחר-מכן, בשנת [[תשל"ו]] הגיע לארה"ב, וזכה להתקבל ליחידות אצל הרבי. כשנכנס נעמד הרבי לכבודו והראה לו חיבה מיוחדת.
40 שנה לאחר-מכן, בשנת [[תשל"ו]] הגיע לארה"ב, וזכה להתקבל ל[[יחידות]] אצל [[הרבי]]. כשנכנס נעמד הרבי לכבודו והראה לו חיבה מיוחדת.


הרב יצא בהתרגשות גדולה ואמר: "זה שבקיאותו של הרבי בכל התורה היא באופן נפלא - ידעתי, אך לא ידעתי עד כמה נפלאה עמקותו". עוד סיפר, שאמר לרבי דבר מסויים בשם ה'מהרש' (רבי שמואל אידלס - מגדולי מפרשי התלמוד), והרבי אמר שה'מהרש' לא אומר זאת. "לאחר-מכן כשחיפשתי דבר זה, מצאתי אותו, אך ראיתי שהכוונה שם אחרת לגמרי, וכמו תמיד גם הפעם הרבי צדק". עוד אמר: "כשיצאתי מחדרו, הרגשתי שאני יוצא מחדרו של 'גדול שבענקים'".
הרב יצא בהתרגשות גדולה ואמר: זה שבקיאותו של הרבי בכל התורה היא באופן נפלא - ידעתי, אך לא ידעתי עד כמה נפלאה עמקותו. עוד סיפר, שאמר לרבי דבר מסויים בשם המהרש"א, והרבי אמר שהמהרש"א לא אומר זאת. לאחר-מכן כשחיפשתי דבר זה, מצאתי אותו, אך ראיתי שהכוונה שם אחרת לגמרי, וכמו תמיד גם הפעם [[הרבי]] צדק. עוד אמר: כשיצאתי מחדרו, הרגשתי שאני יוצא מחדרו של גדול שבענקים.


== תומך בפעולות [[הרבי]] ==
== תומך בפעולות [[הרבי]] ==
39,916

עריכות

תפריט ניווט