חדר הרבי: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 4 בתים ,  23 בפברואר 2021
(קיצור קישור)
שורה 28: שורה 28:
כן היו חסידים שהורשו להכנס בכל עת אל הקודש פנימה כמו הרב [[ראובן דונין]], הרב [[שלום הכט]] והרב [[יהודה לייב ביסטריצקי]].
כן היו חסידים שהורשו להכנס בכל עת אל הקודש פנימה כמו הרב [[ראובן דונין]], הרב [[שלום הכט]] והרב [[יהודה לייב ביסטריצקי]].


כיום לאחר ההעלם והסתר מ[[ג' תמוז]], ישנם אי אילו הטועים במחשבתם שמכיוון שראינו מה שראינו בעיני בשר , זה אומר שאפשר לעשות מה שרוצים בענייני הרבי בכלל ו'''ב[[קודש הקדשים]] - [[חדר הרבי]] מה"מ שליט"א ''' בפרט ולכן מתנהלים בחדר הרבי מניינים ב[[שחרית]] של ימי שני וחמשי שבתות וימים טובים, המנהלים על ידי הרב [[מאיר הרליג]], שאחראי על ניהול החדר כיום. בחדר נקבע רח"ל ארון קודש לשירות המתפללים. כמובן שאנו יודעים את ה'''מציאות האמיתית''' שנקבעת לפי התורה - [[שיחות]] קודשו של [[הרבי]] [[שליט"א]] [[מה"מ]], ומתנגדים לכניסה לחדר הקדוש.
כיום לאחר ההעלם והסתר מ[[ג' תמוז]], ישנם אי אילו הטועים במחשבתם שמכיוון שראינו מה שראינו בעיני בשר , זה אומר שאפשר לעשות מה שרוצים בענייני הרבי בכלל ו'''בקודש הקדשים - [[חדר הרבי]] מה"מ שליט"א ''' בפרט ולכן מתנהלים בחדר הרבי מניינים ב[[שחרית]] של ימי שני וחמשי שבתות וימים טובים, המנהלים על ידי הרב [[מאיר הרליג]], שאחראי על ניהול החדר כיום. בחדר נקבע רח"ל ארון קודש לשירות המתפללים. כמובן שאנו יודעים את ה'''מציאות האמיתית''' שנקבעת לפי התורה - [[שיחות]] קודשו של [[הרבי]] [[שליט"א]] [[מה"מ]], ומתנגדים לכניסה לחדר הקדוש.


==גלריית תמונות==
==גלריית תמונות==
2,365

עריכות

תפריט ניווט