גבריאל צינר: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 8 בתים ,  4 בפברואר 2021
מ
החלפת טקסט – "([.]){{ש}}([^א-ת])" ב־"$1 $2"
אין תקציר עריכה
מ (החלפת טקסט – "([.]){{ש}}([^א-ת])" ב־"$1 $2")
שורה 15: שורה 15:
==קשריו עם הרבי==
==קשריו עם הרבי==
===כתיבה בכתב נאה===
===כתיבה בכתב נאה===
במשך מספר שנים נהג הרב צינר לשלוח את שאלותיו לרבי בעניני הלכה ומנהג בכתב ידו, אך בשנת [[תשמ"ח]] במענה למכתב ניחומים ששלח לרבי, העיר לו הרבי שאין זה מן הראוי לכתוב בכתב יד לא ברור, וציין לכך שלושה טעמים{{הערה|נוסח המכתב המלא מתאריך [[ה' אדר]] [[תשמ"ח]] נדפס בהוספות ל[[לקוטי שיחות]] כרך ל"ט עמוד 357:{{ש}}{{ציטוטון|'''1) לאחרי בקשת סליחה וכו' - כמו ש"לשון ברורה" מעלה היא, גם כתב ברור כן הוא.{{ש}}2) מהדברים שאין שמים להם לב כלל וכלל: כת"י כל נשיאי חב"ד הכי ברור ופשוט.{{ש}}3) להעיר מל' ח (ובהלכה) כתב נאה, וצ"ע הפי'.'''}}.}}. מאז קבלת המכתב ואילך, החל הרב צינער לשלוח את מכתביו לרבי באותיות דפוס.
במשך מספר שנים נהג הרב צינר לשלוח את שאלותיו לרבי בעניני הלכה ומנהג בכתב ידו, אך בשנת [[תשמ"ח]] במענה למכתב ניחומים ששלח לרבי, העיר לו הרבי שאין זה מן הראוי לכתוב בכתב יד לא ברור, וציין לכך שלושה טעמים{{הערה|נוסח המכתב המלא מתאריך [[ה' אדר]] [[תשמ"ח]] נדפס בהוספות ל[[לקוטי שיחות]] כרך ל"ט עמוד 357:{{ש}}{{ציטוטון|'''1) לאחרי בקשת סליחה וכו' - כמו ש"לשון ברורה" מעלה היא, גם כתב ברור כן הוא.
 
2) מהדברים שאין שמים להם לב כלל וכלל: כת"י כל נשיאי חב"ד הכי ברור ופשוט.
 
3) להעיר מל' ח (ובהלכה) כתב נאה, וצ"ע הפי'.'''}}.}}. מאז קבלת המכתב ואילך, החל הרב צינער לשלוח את מכתביו לרבי באותיות דפוס.


===פרסום תמונת הרבנית===
===פרסום תמונת הרבנית===

תפריט ניווט