נטע גרליצקי: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 4 בתים ,  26 בינואר 2021
שורה 41: שורה 41:
ע'פ משנתו של [[הרבי]] ב[[חינוך]] ובפרט בהשפעה בגיל הנוער, בענין המעלה הנחיצות והאופן הנדרש בקשר האישי והשיחות אישיות עם התלמיד.
ע'פ משנתו של [[הרבי]] ב[[חינוך]] ובפרט בהשפעה בגיל הנוער, בענין המעלה הנחיצות והאופן הנדרש בקשר האישי והשיחות אישיות עם התלמיד.


ולדוגמא במכתב{{הערה|[https://drive.google.com/file/d/1fbVTmckQKOupOrp8KWYGGNQHQWMtEtCg/view?usp=drivesdk מכתב לישיבת תומכי תמימים לוד בצורך ונחיצות בשיחות אישיות]}} לישיבת [[תומכי תמימים לוד]] (מכתב ה'רל) "והעיקר הדיבור עמהם בפרטיות..תועלת לא בערך יותר..שיחה באופן בלתי רשמי מזה הקרוב לתלמיד יותר ואשר לפניו יכול לגלות כל לבו, וק"ל".
ולדוגמא במכתב{{הערה|[https://drive.google.com/file/d/1fbVTmckQKOupOrp8KWYGGNQHQWMtEtCg/view?usp=drivesdk מכתב לישיבת תומכי תמימים לוד בצורך ובנחיצות שבשיחות אישיות]}} לישיבת [[תומכי תמימים לוד]] (מכתב ה'רל) "והעיקר הדיבור עמהם בפרטיות..תועלת לא בערך יותר..שיחה באופן בלתי רשמי מזה הקרוב לתלמיד יותר ואשר לפניו יכול לגלות כל לבו, וק"ל".


וכן במענה ב[[גוף כתב יד קודש]] בנושא{{הערה|[https://drive.google.com/file/d/1fOVTk7IwHm8DNzyQoX1tGDcLZ0pV93H_/view?usp=drivesdk מענה בגוף כתב יד קודש בצורך במעלה ובאופן הנדרש לשיחות אישיות]}} "בכדי להשפיע על מי שהוא ובפרט על הנוער בתקופתנו - צריך להיות הדבור עמו כמה פעמים ובפרטיות הדרושה ובאופן שהזקוק להשפעה ירגיש עצמו חפשי '''להתוכח ולענות'''..אין כל אפשריות הנ"ל - עלול גם, חס ושלום להזיק.." וכן בעוד ריבוי מקומות.
וכן במענה ב[[גוף כתב יד קודש]] בנושא{{הערה|[https://drive.google.com/file/d/1fOVTk7IwHm8DNzyQoX1tGDcLZ0pV93H_/view?usp=drivesdk מענה בגוף כתב יד קודש בצורך במעלה ובאופן הנדרש לשיחות אישיות]}} "בכדי להשפיע על מי שהוא ובפרט על הנוער בתקופתנו - צריך להיות הדבור עמו כמה פעמים ובפרטיות הדרושה ובאופן שהזקוק להשפעה ירגיש עצמו חפשי '''להתוכח ולענות'''..אין כל אפשריות הנ"ל - עלול גם, חס ושלום להזיק.." וכן בעוד ריבוי מקומות.
משתמש אלמוני

תפריט ניווט