נטע גרליצקי: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
←משנתו החינוכית
שורה 42: | שורה 42: | ||
ולדוגמא במכתב לישיבת תו'ת המרכזית לוד (מכתב ה'רל) "והעיקר הדיבור עמהם בפרטיות..תועלת לא בערך יותר..שיחה באופן בלתי רשמי מזה הקרוב לתלמיד יותר ואשר לפניו יכול לגלות כל לבו, וק"ל". | ולדוגמא במכתב לישיבת תו'ת המרכזית לוד (מכתב ה'רל) "והעיקר הדיבור עמהם בפרטיות..תועלת לא בערך יותר..שיחה באופן בלתי רשמי מזה הקרוב לתלמיד יותר ואשר לפניו יכול לגלות כל לבו, וק"ל". | ||
וכן במענה בכתב יד בנושא "בכדי להשפיע על מי שהוא ובפרט על הנוער בתקופתנו - צריך להיות הדבור | וכן במענה בכתב יד בנושא "בכדי להשפיע על מי שהוא ובפרט על הנוער בתקופתנו - צריך להיות הדבור עמו כמה פעמים ובפרטיות הדרושה ובאופן שהזקוק להשפעה ירגיש עצמו חפשי '''להתוכח ולענות'''..אין כל אפשריות הנ"ל - עלול גם, חס ושלום להזיק.." וכן בעוד ריבוי מקומות. | ||
רואה ערך עליון (בחינוך בכלל ובעולם ההשפעה בפרט) ביצירת קשר האישי עם התלמיד ולא ח'ו כטפל. וסבור שההצלחה האמיתית לטווח ארוך בבחינת 'חנוך לנער ע'פ דרכו גם כי יזקין לא יסור ממנה' היא רק ע'י הסתכלות והתייחסות על כל תלמיד כאינדיבידואל הן בשיחה אחד על אחד והן בלימוד בהשגים וכל המסתעף. | רואה ערך עליון (בחינוך בכלל ובעולם ההשפעה בפרט) ביצירת קשר האישי עם התלמיד ולא ח'ו כטפל. וסבור שההצלחה האמיתית לטווח ארוך בבחינת 'חנוך לנער ע'פ דרכו גם כי יזקין לא יסור ממנה' היא רק ע'י הסתכלות והתייחסות על כל תלמיד כאינדיבידואל הן בשיחה אחד על אחד והן בלימוד בהשגים וכל המסתעף. |