שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
לא לחינם דרשו רז"ל בעשרות מקומות אודות החשיבות בעמל ויגיעת התורה, כיון שאין התורה נקנית אלא מתוך עמל ויגיעה. הפרויקט שלך יוצא מן הכלל. אבל חסר בו נקודה עיקרית - עמל. כוונתי - לא שייך להרים פרויקט של חידושי הרבי בש"ס במספר דקות כה מצומצם. עקב המהירות הרצוי' יש המון חוסר דיוקים וכו' בכותרות ובהפניות. אנא תשקיע כמה ימים לעבור על כל מה שכתבת ולהגיה זאת. ברור שתראה עד כמה אני צודק. (דוגמא: דברי תורה מדברי קבלה לא ילפינן בב"ק, אין '''שום''' קשר למדובר בשיחה. דוגמא טכנית: זה נשבע ויחלוקו בב"מ הקישור לא למקום הנכון). אנא למען הציבור תשקיע הרבה זמן, ומובטחני שנראה תוצאות. יחי. בהצלחה. --[[משתמש:Shalom|Shalom]] 13:42, 12 בינואר 2010 (UTC)
 
הקישור לדברי תורה מדברי קבלה לא ילפינן הוא קישור שבו מסביר הרבי את טעם הדבר - מפני חומרת הדין של דברי תורה. זה דבר שלא מבואר בפירוש במקום והביאור של הרבי נחוץ מאוד. מלבד זאת הרבי מרחיב שם בנוגע לחומרת דברי תורה וחומרת דברי קבלה, מה שמאוד מעניין את כל מי שלומד בעיון כדרך רבותינו נשיאי חב"ד ראה [[דרך הלימוד]].
 
בנודע לקישורים לביאורים על פי חסידות, בכולם יש גם ביאור על פי פשט. ביאורים על פי חסידות לא ציינתי עד עכשיו. (אולי אחד נכנס בטעות, אבל לא מה שידוע לי.) --[[משתמש:שלום|שלום]] 18:46, 12 בינואר 2010 (UTC)
39,916

עריכות

תפריט ניווט