שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 208 בתים ,  14:58, 4 בינואר 2021
בשנת [[תשכ"ד]] נישא עם רעייתו מרת סימה נחמה בתו הבכורה של הרב [[משה יצחק העכט]], ונכנס ללמוד ב[[כולל אברכים (קראון הייטס)|כולל אברכים]] שם השתלם בלימוד [[סמיכה לרבנות]], ובשנת [[תשכ"ו]] נשלח על ידי הרבי לפעול להפצת יהדות וחסידות במינסוטה, לצד השליח הרב [[משה פלר]], ומונה לעמוד בראשות בית הכנסת 'עדת ישראל' בשכונת פארק היילנד שבסט. פול, שמיזג שלושה בתי כנסת אזוריים שפעלו במקום עד אז.
על אף שהיציאה לשליחות היתה בימי חודש ניסן, בהם נמנע הרבי על פי רוב מלקבל ליחידות, זכה להיכנס עם זוגתו ליחידות אצל הרבי, שהתעניין בפרטיות בתוכניותיהם, כשהרבי אף דואג ומורה להם לרכוש קומקום קודם היציאה למקום שיהיה להם באם ירצו לשתות משהו חם במקום בו יתארחו, ולטבול אותו עוד קודם הנסיעה כדי למנוע טירחה מיותרת לאחר ההגעה{{הערה|סופר על ידו במפגש ה-ZOOM של [[כינוס השלוחים העולמי]] בשנת תשפ"א. פורסם ב[[שבועון כפר חב"ד]] לפרשת תולדות באותה שנה.}}.
בהמשך זכו לקירובים נוספים, כך לדוגמא כאשר אירגנו אירוע מרכזי בקהילה לכבוד פורים ושלחו לרבי הזמנה, שיגר הרבי באופן סימלי סכום של 2 כרטיסים כתשלום על השתתפות באירוע עבורו ועבור הרבנית, ובהזדמנויות אחרות עבר בדקדקנות על חומרי הפרסום והעיר הערות שונות ביחס אליהם.
30,186

עריכות

תפריט ניווט