6,031
עריכות
שורה 10: | שורה 10: | ||
עם השנים הספרים נעשו נכסי צאן ברזל של חינוך יהודי מלא ביראת שמים, אהבת תורה ומידות טובות. ועל אף הסגנון המעט המיושן אינו עומד לכאורה בסטנדרטים של היום, ושוק ספרי הילדים החרדי, עם השנים רווי וגדוש עד להתפקע באלפי ספרים שקצב הוצאתם רק הולך ומואץ משנה לשנה. נשארו מקום של ספרי מחניים במקום, | עם השנים הספרים נעשו נכסי צאן ברזל של חינוך יהודי מלא ביראת שמים, אהבת תורה ומידות טובות. ועל אף הסגנון המעט המיושן אינו עומד לכאורה בסטנדרטים של היום, ושוק ספרי הילדים החרדי, עם השנים רווי וגדוש עד להתפקע באלפי ספרים שקצב הוצאתם רק הולך ומואץ משנה לשנה. נשארו מקום של ספרי מחניים במקום, | ||
הספרים חדרו לכל חלקי הציבור אף הלא דתי, ויש אומרים שיש לה חלק | הספרים חדרו לכל חלקי הציבור אף הלא דתי, ויש אומרים שיש לה חלק בהחלשת המחלוקת בין הליטאים והחסידים. וקירוב יהודים רבים לתורה ולמצוות. | ||
הסדרה יצאה לאור בתחילה תחת מוסדות חב"ד קריית גת, ואף שנים אחרי צויין הכותבת שלהם בגב הספרים. | הסדרה יצאה לאור בתחילה תחת מוסדות חב"ד קריית גת, ואף שנים אחרי צויין הכותבת שלהם בגב הספרים. | ||
עורכת הסדרה הינה מרת פנינה בורקיס, עבדה לפי מקורות בלה גולומבוביץ. | |||
הצייר שצייר את רוב סיפורי מחניים היה [[חיים הנריק הכטקופף]]. | הצייר שצייר את רוב סיפורי מחניים היה [[חיים הנריק הכטקופף]]. | ||
בחירת הסיפורים הינה על ספורים אמיתיים שיש להם את היכולת להשפיע על מוחו ולבו של הילד. וסיפורים ממקורות אמינים ושיש בהם סיפור עם התרחשויות. כי הרי צריך לצייר את זה להתאים לילדים, ואי אפשר לבחור בסיפורים טקסטואליים בלבד. | בחירת הסיפורים הינה על ספורים אמיתיים שיש להם את היכולת להשפיע על מוחו ולבו של הילד. וסיפורים ממקורות אמינים ושיש בהם סיפור עם התרחשויות. כי הרי צריך לצייר את זה להתאים לילדים, ואי אפשר לבחור בסיפורים טקסטואליים בלבד. | ||
==התייחסות מהרבי לסדרה== | ==התייחסות מהרבי לסדרה== |
עריכות