שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 2 בתים ,  05:58, 20 בדצמבר 2020
מ
החלפת טקסט – "היתה" ב־"הייתה"
ההסבר לכך הוא מכיון שהגם שמצד הכלי נשלם רק חלק מסיום המלאכה, אך מצד מעשה המלאכה המעשה הוא בשלימותו, וההכאה היא כדוגמת צורת המלאכה של מכה בפטיש.
כאשר [[הקב"ה]] סיים את מלאכת ששת ימי בראשית, הוא נכנס ביום השבת "כחוט השערה". הרבי מסביר כי בכך לא היתה הייתה מלאכת "מכה בפטיש", מכיון שאז גם מצד המלאכה לא היה כח של סיום המלאכה.{{הערה|1=[http://www.hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?req=14928&st=&pgnum=44 לקוטי שיחות חלק ה' עמ' 32.]}}
==עירוי חמין לצוננין==
{{ערך מורחב|ערך=[[עירוי חמין לצוננין]]}}

תפריט ניווט