הגאולה האמיתית והשלימה (עיתון): הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ
החלפת טקסט – "היתה" ב־"הייתה"
מ (חלוקה בוט העביר את הדף הגאולה האמיתית והשלימה (גיליון) לשם הגאולה האמיתית והשלימה (עיתון) בלי להשאיר הפניה: החלפת טקסט – "הגאולה האמיתית והשלימה (גיליון)" ב־"הגאולה האמיתית והשלימה (עיתון)")
מ (החלפת טקסט – "היתה" ב־"הייתה")
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 23: שורה 23:
הרבי לא הפסיק לעודד, ולא רק זאת - אלא לאחר הכנסתה של הכותרת "יש נביא בישראל", הרבי הוציא תשובה מיוחדת של "ברכה והצלחה".  
הרבי לא הפסיק לעודד, ולא רק זאת - אלא לאחר הכנסתה של הכותרת "יש נביא בישראל", הרבי הוציא תשובה מיוחדת של "ברכה והצלחה".  


כדוגמה לכך: בגליון 22 שיצא לאור בחודש [[סיוון]] [[תשנ"ב]], הכותרת הראשית היתה "ישראל מחכה לרבי", בפרפרזה על סיסמת המערך שנפוצה באותם ימי בחירות. בכותרת המשנה נכתב "יש לפקוח את העיניים - נפילתו של [[יצחק שמיר|שמיר]] היא התממשות אזהרתו של הרבי מליובאוויטש - על יצחק רבין להפסיק מיד את הדיבורים על האוטונומיה". בעמוד הראשון הופיעה כותרת נוספת שעסקה בארמון למלך המשיח. גם על הגליון הזה הרבי נתן ברכה מיוחדת. "מענין - אומר הרב זימרוני - שבשיחה שהיתה לי עם המזכיר-הרב גרונר, הוא אמר לי שהברכה של הרבי היתה רק על העיתון ולא על שאר הדברים ששאלתי-ביקשתי אז".
כדוגמה לכך: בגליון 22 שיצא לאור בחודש [[סיוון]] [[תשנ"ב]], הכותרת הראשית הייתה "ישראל מחכה לרבי", בפרפרזה על סיסמת המערך שנפוצה באותם ימי בחירות. בכותרת המשנה נכתב "יש לפקוח את העיניים - נפילתו של [[יצחק שמיר|שמיר]] היא התממשות אזהרתו של הרבי מליובאוויטש - על יצחק רבין להפסיק מיד את הדיבורים על האוטונומיה". בעמוד הראשון הופיעה כותרת נוספת שעסקה בארמון למלך המשיח. גם על הגליון הזה הרבי נתן ברכה מיוחדת. "מענין - אומר הרב זימרוני - שבשיחה שהייתה לי עם המזכיר-הרב גרונר, הוא אמר לי שהברכה של הרבי הייתה רק על העיתון ולא על שאר הדברים ששאלתי-ביקשתי אז".


==הרעיון שמאחורי הגליון==
==הרעיון שמאחורי הגליון==

תפריט ניווט