בנדיקטין: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 14 בתים ,  6 באוקטובר 2020
מ (החלפת טקסט – "[[תמונה:" ב־"[[קובץ:")
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 19: שורה 19:


==אצל רבותינו נשיאינו==
==אצל רבותינו נשיאינו==
בהוספות ל[[המשך תרס"ו]] מובא מה שסיפר [[הרבי הריי"צ]] לרבי שלרגל סיום "ההערות לי"א מאמרים" "אלה הדברים - וה' אמר המכסה", קרא לו אביו [[הרבי הרש"ב]] "וציוני להביא בענעדיקטין", ואשר כן ארע גם עם [[אדמו"ר הרש"ב]] ואדמו"ר מהר"ש בעת סיום המשך וככה תרל"ז.  
בהוספות ל[[המשך תרס"ו]] מובא מה שסיפר [[אדמו"ר הריי"צ]] לרבי שלרגל סיום "ההערות לי"א מאמרים" "אלה הדברים - וה' אמר המכסה", קרא לו אביו [[אדמו"ר הרש"ב]] "וציוני להביא בענעדיקטין", ואשר כן ארע גם עם אדמו"ר הרש"ב ו[[אדמו"ר מהר"ש]] בעת סיום [[המשך וככה תרל"ז]].  


כמו כן העיד הרבי בעצמו: {{ציטוטון|נהוג כבר מכמה שנים אצל כ"ק מו"ח אדמו"ר וגם אצל אביו להשתמש בבנדיקטין, והם היו כמה פעמים במדינה ששם מייצרים משקה זה ולא היה אצלם כל פקפוק בענין חשש תערובת יין, וגם ברור שלא נשתנה אופן התוצרת}}{{הערה|[https://chabad.info/beis-medrash/332480/ הרבי עונה: כיצד ניתן לדעת שהבנדיקטין כשר?] באתר {{אינפו}}.}}.
כמו כן העיד [[הרבי]] בעצמו: {{ציטוטון|נהוג כבר מכמה שנים אצל כ"ק מו"ח אדמו"ר וגם אצל אביו להשתמש בבנדיקטין, והם היו כמה פעמים במדינה ששם מייצרים משקה זה ולא היה אצלם כל פקפוק בענין חשש תערובת יין, וגם ברור שלא נשתנה אופן התוצרת}}{{הערה|[https://chabad.info/beis-medrash/332480/ הרבי עונה: כיצד ניתן לדעת שהבנדיקטין כשר?] באתר {{אינפו}}.}}.


==אצל הרבי==
==אצל הרבי==
11,656

עריכות

תפריט ניווט