מעלי קבצים, highauser
8,632
עריכות
(←מדוע?) |
(←מדוע?) |
||
שורה 228: | שורה 228: | ||
:::ולהעיר גם, שלפני שכותבים שאיש לא הביע התנגדות - כדאי לבדוק האם למשל {{א|שיע.ק}} [[חב"דפדיה:אולם דיונים/ארכיון 23#התואר "רבי" על ראשונים|הביע התנגדות]]. כבר אמרתי כמ"פ שאני באותה דעה שלך, רק שלגמרי לא מצליח להבין את הפזיזות וקיצורי הדרך. -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 13:12, י"ג בתשרי ה'תשפ"א | :::ולהעיר גם, שלפני שכותבים שאיש לא הביע התנגדות - כדאי לבדוק האם למשל {{א|שיע.ק}} [[חב"דפדיה:אולם דיונים/ארכיון 23#התואר "רבי" על ראשונים|הביע התנגדות]]. כבר אמרתי כמ"פ שאני באותה דעה שלך, רק שלגמרי לא מצליח להבין את הפזיזות וקיצורי הדרך. -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 13:12, י"ג בתשרי ה'תשפ"א | ||
::::א. לא שכחתי, התכוונתי שבהמשך, אך לע"ע זה כן, ואף אחד לא הביע התנגדות בלוח מודעות, שיע אמנם התנגד באולם דיונים, אך חמשה (לכה"פ) לעומתו היו בעד. ב. מה רע בקריטריון זה? וגא"כ: הצעתיו ולא היתה התנגדות, והיית יכול להעיר ע"כ! ג. מה הקשר לגרסאות אצל רבי יצחק אלחנן? ד. לא היו כאן פזיזות וקיצורי דרך, אלא כמ"ש לעיל. ה. עפכהנ"ל, מוטב שפשוט תפתח דיון ע"כ באולם דיונים במקום שנבזבז זמננו בכתיבת שו"ת... ~ [[משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">חב"דניק</span>''']] ~ [[שיחת משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">בית חב"ד פתוח</span>''']] ~ 13:29, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א | ::::א. לא שכחתי, התכוונתי שבהמשך, אך לע"ע זה כן, ואף אחד לא הביע התנגדות בלוח מודעות, שיע אמנם התנגד באולם דיונים, אך חמשה (לכה"פ) לעומתו היו בעד. ב. מה רע בקריטריון זה? וגא"כ: הצעתיו ולא היתה התנגדות, והיית יכול להעיר ע"כ! ג. מה הקשר לגרסאות אצל רבי יצחק אלחנן? ד. לא היו כאן פזיזות וקיצורי דרך, אלא כמ"ש לעיל. ה. עפכהנ"ל, מוטב שפשוט תפתח דיון ע"כ באולם דיונים במקום שנבזבז זמננו בכתיבת שו"ת... ~ [[משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">חב"דניק</span>''']] ~ [[שיחת משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">בית חב"ד פתוח</span>''']] ~ 13:29, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א | ||
:::::א. על זה הסברתי מכבר (והייתי בטוח שקיבלת): לא משנים אחד כי עליו יש הסכמה, ועוד אחד, ואז עוד שנה נפתח דיון, אחרי שחצי עם תואר "רבי" וחצי לא. זה מתכון לבלגן. קודם - דיון מקיף על מדיניות כוללת, ואח"כ '''תחילת''' העבודה. אגב, גם אם זה לא באמת חוק, לענ"ד דעתו של שיע נחשבת כמו עשרה משתמשים שנכנסו לאתר לפני יומיים, העתיקו והדביקו קצת וכבר מתיימרים לקבוע מדיניות. ב-ג. איפה הצעת את הקריטריון? קישרתי לשם כי רק שם ראיתי אותו. בכל אופן הוא מוזר להחריד, מה הקשר? עד תר"ס נולדו רבנים ומאז החלה ירידת הדורות? ואיך שיהיה, אי אפשר לקבוע מדיניות באתר בענינים עקרוניים על סמך הצעה של משתמש בודד שלא התנגדו לה, אלא צריך הסכמה רחבה מכו"כ משתמשים, ועל זה הנני חוזר שוב ושוב וכולי האי ואולי. ד-ה. אני ניסיתי לפתוח דיון - הוא זה שקישרתי אליו - ולא הלך כמו שצריך, אז התייאשתי. אדרבה, אם יש בך רוח צעירה אתה מוזמן לדרבן ולעורר עד שידונו ויגיעו למסקנות על דעת הקהל (וכדאי לעורר גם את המשתמשים היודעים דבר או שנים על אנציקלופדיה שיחוו דעתם). כשתפתח דיון כזה, אהיה בהתלבטות קשה על הקריטריונים, כמו שכתבתי לך מכבר, שהרי תר"ס הוא קריטריון מוזר וקריטריון אחר אין לי להציע. -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 13:38, י"ג בתשרי ה'תשפ"א |