שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 4 בתים ,  08:17, 6 בספטמבר 2020
מ
החלפת טקסט – "[[קרית" ב־"[[קריית"
תחילה שלחו אביו ללמוד ב[[ישיבת 'תורה ודעת']] ב[[פלטבוש]], בעקבות קירובים מה[[רבי]] ובהשפעת ידיד אביו הרב אוריאל צימער ביקש ללמוד בישיבת חב"ד במונטריאל אך אביו לא הסכים לכך. כאשר נכנס עם אביו ל[[יחידות]] אצל הרבי בחודש [[שבט]] [[תשכ"ו]] תמך הרבי ברצונו של הבן, והאב שינה את דעתו והסכים שבנו יעבור ללמוד ב[[ישיבת תומכי תמימים]] ב[[מונטריאול]].
זכה לקרובים מיוחדים מהרבי, ולכ-19 פגישות [[יחידות]] אישיות עם הרבי בחלקם עם בני משפחתו, לאחר נישואיו עם מרת פרומה לאה לבית שכטר קבע את מגוריו במונטריאול, שם ייסד את [[כולל]] חב"ד הראשון לאברכים יחד עם ר' [[זלמן מרוזוב]], בחסות מזכירות הרבי. אחרי שנתיים בהם התגורר במקום, התבקש על ידי ר' [[נתן וולף]] לעבור ל[[קרית קריית מלאכי]] ולהימנות על קבוצת המייסדים של שכונת [[נחלת הר חב"ד]].
כיום גר בירושלים. יסד ומנהל את מכון רות יד צבי לילדים קשיי למידה בירושלים, יסד הכשרה למורים לחינוך מיוחד במגזר החרדי בחסות משרד החינוך, יסד את מכון אחיה ב[[בני ברק]] לילדים קשיי למידה, מייסד שיטת הרב וובר להוראת הגמרא לנוער וילדים מתקשים, שיטה שהתפרסמה בהצלחתה לעזור לאלפי ילדים ונוער ברחבי הארץ והעולם להשתלב בהצלחה בתתי"ם ובישיבות במסגרת לימודי הקודש והגמרא.
==משפחתו==
*בנו הרב שניאור זלמן [[קרית קריית אתא]].
*בנו הרב אברהם יעקב [[צפת]].
*בנו הרב משה , משליחי הרבי ב[[דנייפרפרוטובסק]].

תפריט ניווט