אוהל (השפעת המקיף): הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין שינוי בגודל ,  31 באוגוסט 2020
מ
החלפת טקסט – "דוגמא" ב־"דוגמה"
מ (החלפת טקסט – "דוגמא" ב־"דוגמה")
שורה 7: שורה 7:
מובן מאליו, שהעולמות - שהם בגדר וגבול, אינם יכולים לקבל בפנימיותם את האור הגדול הזה, והוא שורה עליהם רק בבחינת [[מקיף]], אך בכל זאת מאחר שהאור נמשך ושורה עליהם, הרי זה פועל בהם התבטלות מסויימת והשתחויה, אף על פי שהם נשארים במציאותם המוגדרת.
מובן מאליו, שהעולמות - שהם בגדר וגבול, אינם יכולים לקבל בפנימיותם את האור הגדול הזה, והוא שורה עליהם רק בבחינת [[מקיף]], אך בכל זאת מאחר שהאור נמשך ושורה עליהם, הרי זה פועל בהם התבטלות מסויימת והשתחויה, אף על פי שהם נשארים במציאותם המוגדרת.


ולדוגמא מה שכתוב "לשמש שם אהל בהם"!, הנה כדי שיהיה לשמש בחינה זו של התבטלות, שיהיה לה בחינת הביטול והתשוקה לאלקות, הנה הוא על ידי ש"שם אהל בהם".
ולדוגמה מה שכתוב "לשמש שם אהל בהם"!, הנה כדי שיהיה לשמש בחינה זו של התבטלות, שיהיה לה בחינת הביטול והתשוקה לאלקות, הנה הוא על ידי ש"שם אהל בהם".


וכמאמר רז"ל על הפסוק "וצבא השמים לך משתחוים", כי מאחר שה[[שכינה]] במערב, הנה, הילוכם כל היום כלפי מערב, הוא דרך השתחוואה וביטול, וממלאים בזה את תפקידם שהועיד להם הבורא - בדייקנות רבה.
וכמאמר רז"ל על הפסוק "וצבא השמים לך משתחוים", כי מאחר שה[[שכינה]] במערב, הנה, הילוכם כל היום כלפי מערב, הוא דרך השתחוואה וביטול, וממלאים בזה את תפקידם שהועיד להם הבורא - בדייקנות רבה.

תפריט ניווט