שמואל אליהו: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 137 בתים ,  26 ביולי 2020
שורה 19: שורה 19:


==יחסו עם חב"ד==
==יחסו עם חב"ד==
כרב העיר צפת, נמצא ביחסים חמים וקרובים עם הקהילה ורבניה. משתתף בחלק מכינוסי הקהילה, בוחן את תלמידי [[ישיבת חח"ל צפת]] ו[[ישיבת חנוך לנער]], ומשתף פעולה עם הרב [[מרדכי ביסטריצקי]] בהנהגת העיר ובענייני הכשרות.
מפאת קשריו החמים של אביו, הרב [[מרדכי אליהו]] עם הרבי, זכה אף הוא לקשר עם הרבי, כך נכח ביחידות המפורסמת של אביו אצל הרבי בשנת [[תשנ"ב]], באחד מהפעמים זכה לענות לשיחת טלפון מהרבי, שיועדה לאביו.  


בראיון שהעניק לאתר 'שטורעם', אמר הרב אליהו על [[הרבי]]: "ברור שישנם דברים שהם למעלה מהשגתנו, הקשר בין צדיקים, ואנחנו נזהרים שלא ליגוע במקומות הללו. אבל זה ברור שלרבי הייתה [[אהבת ישראל]] מעל ומעבר, והוא הכיר אנשים לפי הנשמה ולא המראה. כך גם היה בברכות שהעניק לבאים אליו, ההיכרות שלו עם האנשים הייתה היכרות פנימית ולא חיצונית".
כרב העיר צפת, נמצא ביחסים חמים וקרובים עם הקהילה ורבניה. ילדיו למדו במוסדות חב"ד בעיר, משתתף בחלק מכינוסי הקהילה, בוחן את תלמידי [[ישיבת חח"ל צפת]] ו[[ישיבת חנוך לנער]], ומשתף פעולה עם הרב [[מרדכי ביסטריצקי]] בהנהגת העיר ובענייני הכשרות.


כמו כן הרב אליהו מגיע לעיתים רבות לכינוסים ו[[התוועדות חסידית|התוועדויות]] של חב"ד, וידוע כדוגל בדעות הרבי במיוחד בענייני [[שלמות הארץ]].
משתתף באופן קבוע בכינוסים חב"דיים ארציים, מסייר במוסדות חב"ד בכל הארץ ואף נוסע מידי פעם לכינוס השלוחים העולמי.
 
ידוע כדוגל בדעות הרבי במיוחד בענייני [[שלמות הארץ]].


==ספריו==
==ספריו==
11,340

עריכות

תפריט ניווט