שמואל רסקין (בודפסט): הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 79: שורה 79:
[[קטגוריה:שלוחי חב"ד|*]]
[[קטגוריה:שלוחי חב"ד|*]]
[[קטגוריה:פעילות חב"ד]]
[[קטגוריה:פעילות חב"ד]]
== ארועים ויוזמות חסד ==
=== חופות, שמחות ואירועים נוספים ===
הרב שמואל רסקין מגיע לארץ לעיתים תכופות, במסגרת שליחותו, על מנת לערוך ולסדר חופה וקידושין לסטודנטים רבים המתחתנים בארץ. וכן לסטודנטים רבים שכבר סיימו את לימודיהם והפכו להיות הדור הצעיר של הרפואה בישראל.
את החופות נוהג הרב רסקין לערוך באופן שיתחבב הנושא על הקהל. לשם כך הוא נוהג לומר כהקדמה לחופה, מספר מילים על הקשר המיוחד של הזוג לבית חב"ד, ובכך נוגע בליבו של הקהל שטרם נחשף לעולם היהדות.
אירועים רבים נוספים נערכים ע"י הרב שמואל רסקין באולם האירועים של בית חב"ד קרן אור: בריתות מילה של ילדי הקהילה - שנערכים על ידי המוהל הרב שלמה כובש, חגיגות תספורת "חלאקה", בר ובת מצוות, ועוד ועוד.
=== מכון בר מצווה ===
בבית חב"ד קרן אור הוקם ע"י הרב רסקין מכון בר מצווה. במכון מלמד הרב נערים את כל המידע הנדרש לקראת בר המצווה, ומכין אותם לקראת המאורע. מניין הנערים שקבלו את הכוונתו המסורה של הרב עולה כבר על עשרות. חלקם חגגו את הטקס בבית חב"ד 'קרן אור' בבודפשט, וחלקם בישראל בהשתתפות הרב רסקין וחברי הקהילה מהונגריה.
=== מרכז חסד לנזקקים ולאסירים ===
במסגרת בית חב"ד קרן אור הקים הרב שמואל רסקין מרכז חסד מיוחד לנזקקים. מרכז הדואג לפרנסתם ולמחייתם של עשרות ניצולי שואה עריריים המתגוררים בעיר בודפשט. וכן למשפחות קשות יום שילדיהם לומדים בבית הספר היהודי. העזרה מתבצעת בין היתר, ע"י שליחת סלי מזון לבתיהם של הנזקקים, על בסיס קבוע.
כמו כן, הרב שמואל רסקין בכבודו ובעצמו , וכן שליחי חב"ד נוספים מבקרים אסירים יהודיים, ודואגים לעודדם, ולרומם את מצב רוחם.


== פעילויות חגים ==  
== פעילויות חגים ==  
14

עריכות