שיחה:פרסום גאולה ומשיח: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 44: שורה 44:
:::::::::::::[[משתמש:אויפעפענען|אויפעפענען]]: אינני נכנס לגופו של דיון וגופו של טיעון, אבל מאין הביטחון הגדול שאין אחר דברי רחי"ק כלום ("ואין מישהו שיכול לערער עליו כפשוט")? בתשנ"ג? לכתוב דברים שערורייתיים ולהוסיף אחריהם "כפשוט" לא מוסיף להם מהימנות... ועוד דבר: אתה החלטת מה זה "סוגי המענות", אבל ידוע כבר מה הרבי אומר על סיווגי מענות ושקילתם בפלס... [[משתמש:קודש לנשיא הדור!|קודש לנשיא הדור!]] - [[שיחת משתמש:קודש לנשיא הדור!|שיחה]], 17:53, כ"ה באייר, ה'תש"ף
:::::::::::::[[משתמש:אויפעפענען|אויפעפענען]]: אינני נכנס לגופו של דיון וגופו של טיעון, אבל מאין הביטחון הגדול שאין אחר דברי רחי"ק כלום ("ואין מישהו שיכול לערער עליו כפשוט")? בתשנ"ג? לכתוב דברים שערורייתיים ולהוסיף אחריהם "כפשוט" לא מוסיף להם מהימנות... ועוד דבר: אתה החלטת מה זה "סוגי המענות", אבל ידוע כבר מה הרבי אומר על סיווגי מענות ושקילתם בפלס... [[משתמש:קודש לנשיא הדור!|קודש לנשיא הדור!]] - [[שיחת משתמש:קודש לנשיא הדור!|שיחה]], 17:53, כ"ה באייר, ה'תש"ף
::::::::::::::לא הבנתי, ריל"ג יותר נאמן בתשנ"ג? הדבר עליו כתבתי כפשוט הוא שפינטו גרינברג עם כל הכבוד לא יכול להתווכח (והוא אכן לא התווכח) עם רחי"ק עפ"י סברתו האישית מה הרבי ענה (כי גם אני עפ"י סברתי לא הייתי מאשר את מודעות שפרינגר..). ומה אומר הרבי על סיווגי מענות ושקילתם בפלס (שזה בדיוק מה שעושה רשב"ו)? [[משתמש:אויפעפענען|אויפעפענען]] - [[שיחת משתמש:אויפעפענען|שיחה]], 18:07, כ"ה באייר, ה'תש"ף 18:07, 19 במאי 2020 (IST)
::::::::::::::לא הבנתי, ריל"ג יותר נאמן בתשנ"ג? הדבר עליו כתבתי כפשוט הוא שפינטו גרינברג עם כל הכבוד לא יכול להתווכח (והוא אכן לא התווכח) עם רחי"ק עפ"י סברתו האישית מה הרבי ענה (כי גם אני עפ"י סברתי לא הייתי מאשר את מודעות שפרינגר..). ומה אומר הרבי על סיווגי מענות ושקילתם בפלס (שזה בדיוק מה שעושה רשב"ו)? [[משתמש:אויפעפענען|אויפעפענען]] - [[שיחת משתמש:אויפעפענען|שיחה]], 18:07, כ"ה באייר, ה'תש"ף 18:07, 19 במאי 2020 (IST)
{{שבירה}}{{א|אויפעפענען}}, אתה מדבר על המכתב בכ"א טבת נ"ג? אני לא רואה שם שום קשר לאגו"ח. אחד שיש לו אינטרס אישי בפרסום לאו דווקא שהייתי מאמין לו ובדיוק כמו ששאר התמימים שם עשו שזה היה (כפי שאתה יכול לראות בקישור) גם כאלו שהיום אנטים גדולים. וזה מבלי להיכנס לסיפור הפיטורים של הרחי"ק וכו' - לא שייך לבימה זו. שמואל אבצן ידוע האנטי גדול ואני יודע שזו הדעה שלו. אתה אומר דברים מהשפה ולחוץ כנראה שאף פעם לא ראית את המענות או שלא ראית את הכתבה שהעליתי או שאתה בגדר של יודע את ריבונו וכו' יכול להיות שאתה עושה את זה מתוך תמימות אבל אחד תמים בד"כ לא אומר 'עם קצת עיון במענות..' כי עם קצת עיון במענות ובכתבה תראה שהוא מדבר גם על המענות השליליות שהוא קיבל והוא לא מסתיר כלום הוא רק מסביר ואפילו אבצן אומר שאין לו בעיה עם כל הבנה אחרת או פירוש אחר במצב בלבד שיתייחסו לדברי הרבי (ואגב, הוא גם אומר שכן יש שינוי בתקופה בהתייחסות הרבי אבל מסיבה אחרת). ולגבי מכתבים של אנשים אחרים כמו שהוא כותב בכתבה (ואני מרגיש שאני חוזר עליה בעל פה) זה כי הם שאלו/נתנו שתי סברות וכך לא הדרך לקבלת המלכות שצריכה לבוא מהעם דווקא. לזרוק 'הכל המצאות', 'תאוריית התקופות' זה מאוד קל אבל בא תנסה להסביר לי דבר אחד שבאמת רואים בו את ההיפך ממה שהרב וולפא אומר (כמובן שלפני כן תקרא מהכתבה 'בעיון' את מה שהוא אומר). גם וולפא לא אומר שאין סיכוי שפרסום זהות משיח ירחק מחסידות אלא שרואים שגם בריחוק יש שינוי (הקלה ב3 פרטים כמדומני וע"ש) ובפרסום לא צריך לשאול כי זה צריך להגיע מהעם (וכן רואים מ'''כל''' המענות של הדיווחים). ואני מכיר את הסיפור של ברוד וזה לא נכון לומד שוולפא מכחיש את זה (כמו שאתרי האנטים כותבים) כי הוא מספר את הסיפור המלא בכתבה ומראה שבתשובה להשמיט קטעים כעצת ידידים גופא יש הקלה בדברי הרבי. אני אכן מכיר את הגירסה של ברוד. להשוות את עצמך לרחי"ק זה לא כבוד גדול ולאסור פרסום מודעות שקיבלו מענה חיובי מפורש מהרבי זה כבר גובל בטימטום (ואני בטוח שדעתו של אבצן תהיה במקרה כזה שצריך לפרסם). כמו שכתבתי הוא לא החביא שום מענה לפרסם את כל המענות אליו בכתבה הנ"ל. אבקש ממך לדון לגופו של ענין ולא לדבר באויר ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 01:11 • כ"ו באייר ה'תש"ף

תפריט ניווט