37,412
עריכות
חלוקת קונטרסים (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
|||
שורה 117: | שורה 117: | ||
::::::כשאני הולך למכולת, אני לא עובר דירה למכולת. כשאני הולך לבית רפואה אני לא עובר דירה לבית רפואה, שניהם זה מקומות זמניים ובמילא אינם סותרים לשיחה של 'הגלות האחרונה (מתוך העשר)-עד ביאת גואל צדק' כי הוא גר בביתו האמיתי אך כשמישהו עובר לבית החיים - ל"ע - הוא לא קופץ לשם לביקור, אלא ממש כפי שאתה בעצמך כתבת "מנוחתו כבוד", שם זה המקום שלו, הבית שלו ובמילא לומר כך זה לומר 'מה שהרבי אומר זה טעות-יש אחד עשרה גלויות ולא עשר!'. לכן כשהרבי כותב ש770 הוא ביתו הקבוע של נשיא הדור, לא יכול להיות ש'מנוחתו' במקום אחר חוץ מ770. ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] - [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] - [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] 01:11, 12 בנובמבר 2019 (UTC) | ::::::כשאני הולך למכולת, אני לא עובר דירה למכולת. כשאני הולך לבית רפואה אני לא עובר דירה לבית רפואה, שניהם זה מקומות זמניים ובמילא אינם סותרים לשיחה של 'הגלות האחרונה (מתוך העשר)-עד ביאת גואל צדק' כי הוא גר בביתו האמיתי אך כשמישהו עובר לבית החיים - ל"ע - הוא לא קופץ לשם לביקור, אלא ממש כפי שאתה בעצמך כתבת "מנוחתו כבוד", שם זה המקום שלו, הבית שלו ובמילא לומר כך זה לומר 'מה שהרבי אומר זה טעות-יש אחד עשרה גלויות ולא עשר!'. לכן כשהרבי כותב ש770 הוא ביתו הקבוע של נשיא הדור, לא יכול להיות ש'מנוחתו' במקום אחר חוץ מ770. ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] - [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] - [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] 01:11, 12 בנובמבר 2019 (UTC) | ||
:::::::[הערת אגב: איש לא חשב לומר שביתו ומקומו '''הקבוע''' של הרבי הוא באוהל – ח"ו וח"ו – אלא כפתגמו של ה[[מנחם זאב גרינגלאס|רמ"ז גרינגלאס]]: "אדם כי '''ימות'''" – בגימטריא ג' תמוז – "ב'''אהל'''" – דירת עראי].{{ש}}גם לשיטתך (שלמי ש'''נפטר''' – קברו הוא מקומו הקבוע (ומה עם [[תחיית המתים]]?!)) – אזי מי שלא הייתה בו הסתלקות (בנידון דידן (לשיטת חב"דפדי'): כ"ק אדמו"ר) ודאי וודאי שניתן לומר שנמצא במקום אחר – באופן '''עראי''' (בנידון דידן: [[האוהל]]). [[משתמש:ממ"ד|ממ"ד]] - [[שיחת משתמש:ממ"ד|שיחה]], 12:35, י"ד בחשוון, ה'תש"ף 12:35, 12 בנובמבר 2019 (UTC) | :::::::[הערת אגב: איש לא חשב לומר שביתו ומקומו '''הקבוע''' של הרבי הוא באוהל – ח"ו וח"ו – אלא כפתגמו של ה[[מנחם זאב גרינגלאס|רמ"ז גרינגלאס]]: "אדם כי '''ימות'''" – בגימטריא ג' תמוז – "ב'''אהל'''" – דירת עראי].{{ש}}גם לשיטתך (שלמי ש'''נפטר''' – קברו הוא מקומו הקבוע (ומה עם [[תחיית המתים]]?!)) – אזי מי שלא הייתה בו הסתלקות (בנידון דידן (לשיטת חב"דפדי'): כ"ק אדמו"ר) ודאי וודאי שניתן לומר שנמצא במקום אחר – באופן '''עראי''' (בנידון דידן: [[האוהל]]). [[משתמש:ממ"ד|ממ"ד]] - [[שיחת משתמש:ממ"ד|שיחה]], 12:35, י"ד בחשוון, ה'תש"ף 12:35, 12 בנובמבר 2019 (UTC) | ||
::::::::אם אתה מחפש גימטריאות אז אתה יכול לעיין בסוף כרכי הדבר מלכות פיענוחים יש שם הרבה פרפראות לחכמה, כמו "'''ג' תמוז'''" = "'''עוד משיח חי'''" וכד'. | |||
::::::::בנוגע לעצם הענין, עניתי ע"כ קודם בקצרה, אחד מהעשר גלויות היה לחודשיים בריגה, והיו עוד כמה גלויות בין שנתיים לארבע, ובכל זאת כפי שהסברתי קראו לזה גלות, אמנם חלקם היו ענין זמני אבל הרבי קבע שם את מושבו - בית רבינו שבבבל היה שם ולכן זה נקרא גלות, בשונה (כפי שדובר) מבית ישראל שהרבי לא קבע שם את מושבו - בית רבינו שבבבל לא היה שם, ולא בשונה מג' תמוז שאמנם זה ענין '''זמני''' אך '''בית''' (בדיוק כמו חלק מהעשר גלויות שהיו זמניים). אך בשונה מהעשר גלויות, הרבי שליט"א כתב שהגלות העשירית - 770, היא עד ביאת גואל צדק ובמילא אין שום מקום לעוד גלות (לטענתך ה'אוהל'). ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] - [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] - [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] 20:04, 12 בנובמבר 2019 (UTC) |