שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 48 בתים ,  04:28, 23 במאי 2019
אין תקציר עריכה
האופנועים מושכים את העין בשל עיצובם המקורי והמוזיקה איתה נוסעים, ומעוררים את הקהל בציפיה לביאתו של [[מלך המשיח]]. האופנועים מפוזרים ברחבי הארץ אצל [[שלוחים|שלוחי הרבי]] ומשמשים אותם בניידות בפעילות ה"[[מבצעים]]" השונים תוך [[פרסום משיח]]. האופנועים מובילים את השיירות של [[ניידות חב"ד]] בחגי ישראל.
המיזם החל בבשנת [[תשע"ד]], וקיבל חשיפה תקשורתית רחבה.
== עיצוב האופנוע ==
האופנוע צבוע כולו בצבע הצהוב, הצבע המזוהה ביותר עם "משיח". את הסלוגן המלווה את האופנועים "סע אחרי לגאולה" יזם הרב [[יוסי גינזבורג]], ראש [[ישיבת חב"ד רמת אביב]].
האופנועים יובאו הובאו לארץ על ידי חברת ניפוניה ומרכז מכירות הרכב 4 גלגלים ב[[נתניה]].
== ערב ההשקה ==
== פריסת האופנועים ==
כשהחל המיזם יובאו הובאו לארץ 11 אופנועים שתוך זמן קצר נקנו כולם על ידי [[שלוחים]] בערים השונות, כשרק ה[[בית חב"ד]] ב[[הרצליה]] קנה ארבעה. מאוחר יותר הגיעו שבעה נוספים, ולפני [[י"א ניסן]] הגיעו עוד ארבעה.
כל האופנועים מפוזרים ברחבי הארץ ונמצאים בערים כמו, [[ירושלים]], [[תל אביב]], [[הרצליה]], [[נתניה]], [[רמת גן]], [[צפת]] ועוד. בתאריכים מיוחדים בהם עורכים [[ניידות חב"ד]] שיירות ברחבי הארץ מצטרפים כלל האופנועים לשיירה כמובילים.
== האופנוע החמישים ==
בדינר חגיגי שהתקיים בחודש [[אייר]] [[תשע"ה]] הושק האופנוע החמישים שהצטרף לצי של "אופנועי הגאולה".
בבשנת [[תשע"ו]] יצאו החלו לצאת אופנועים לבית גם לחו"ל, חלק מהמקומות הם [[פלורידה|בית משיח פורט לודרדיל בפלורידה ולפלאיה שבפלורידה]] ופלאיה דל קרמן שבמקסיקו. 
== קישורים חיצוניים ==

תפריט ניווט