שלמה זלמן ברוין: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 82: שורה 82:
כשיצאתי מהיחידות פגשתי אברך צעיר, עטור מגבעת אפורה ולבוש חליפה קצרה, העומד בצד היה זה מי שנקרא אז הרמ"ש, לימים הרבי, שקרא לי ואמר לי "זיך דורכשמועסן אין לערנען", הרבי הכל לצטט מזכרונו קטעים שונים מספרי שרק יצא לאור "שערים מצוינים בהלכה". והרבי כבר היה בקיא בהם בעל פה!
כשיצאתי מהיחידות פגשתי אברך צעיר, עטור מגבעת אפורה ולבוש חליפה קצרה, העומד בצד היה זה מי שנקרא אז הרמ"ש, לימים הרבי, שקרא לי ואמר לי "זיך דורכשמועסן אין לערנען", הרבי הכל לצטט מזכרונו קטעים שונים מספרי שרק יצא לאור "שערים מצוינים בהלכה". והרבי כבר היה בקיא בהם בעל פה!


הרבי שאל לפי מה שכתבתי בספרי<ref>סימן קע סק"א</ref> את דברי האריז"ל שאין להשאיר את הפיאות שיגדלו יותר ממקום הלחי התחתון והבאתי גם את הצמח צדק<ref>שו"ת צמח צדק חיו"ד סימן צג.</ref> בזה, שאל אותי הרבי מדוע בחוגים שונים בין החריידים אין מקפדים על זה?<ref>להעיר, שהרבי הרבה לחזור בריבוי יחידות ובמכתבים את דברי האריז"ל הללו, והי' שואל מיד, מה המקור לנהוג אחרת.</ref> עניתי לרבי: בחגוים סמוייימים כשלא היה מקור היה הרבי המקור.. הרבי חייך חיוך רחב..
הרבי שאל לפי מה שכתבתי בספרי<ref>סימן קע סק"א</ref> את דברי האריז"ל שאין להשאיר את הפיאות שיגדלו יותר ממקום הלחי התחתון והבאתי גם את הצמח צדק<ref>שו"ת צמח צדק חיו"ד סימן צג.</ref> בזה, שאל אותי הרבי מדוע בחוגים שונים בין החריידים אין מקפדים על זה?<ref>להעיר, שהרבי הרבה לחזור בריבוי יחידות ובמכתבים את דברי האריז"ל הללו, ושאל מה המקור לנהוג אחרת.</ref> עניתי לרבי: בחגוים מסוימים כשאין מקור, היה הרבי המקור.. הרבי חייך חיוך רחב..


לאחר מכן היה שוב ביחידות בתשכ"ח-כ"ט, לעת עתה לא נתבררו הנושאים שדוברו באותה יחידות.
לאחר מכן היה שוב ביחידות בתשכ"ח-כ"ט, לעת עתה לא נתבררו הנושאים שדוברו באותה יחידות.
6,031

עריכות

תפריט ניווט