שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הרב י. וינברג ביקש מרבנ"צ שנקר לחבר ניגון בעקבות כך שאף ניגון אחר לא היה מוצלח ולכן חיבר את זה(כל זה בראיון שנארך איתו. אבל ראיתי במקום אחר שהוא חיבר על הפרק ולכן ביקש לבוא ולנגן זאת אצל הרבי). אבל הבחורים לא אהבו ועל כן המשיכו את הניגון של השנה לפני--[[משתמש:חיים מבני ברק|חיים]] - [[שיחת משתמש:חיים מבני ברק|בכל יום שיבוא]] 14:45, 12 באפריל 2017 (UTC)
 
במוצאי חג השבועות תשל"ד הגיע להתוועדות של הרבי מלך המשיח שליט"א החזן בן ציון שנקר, ה'בעל מנגן' של חסידות מודזי'ץ, וביקש מהרבי מלך המשיח שליט"א בין השיחות לנגן ניגון, הוא ניגן ניגון על המילים: 'ואני קרבת אלהים לי טוב שתי באד-ני י-ה-וה מחסי לספר כל מלאכותיך'.
כמה ימים לפני ההתוועדות הוא אמר לשכנו, הרב ויינברג שהוא הלחין ניגון על הפסוק האחרון בפרק ע"ג, "ואני קרבת אלוקים לי טוב", ומעוניין לשיר אותו בהתוועדות הרבי מלך המשיח שליט"א, הרב ויינברג כתב על כך לרבי מלך המשיח שליט"א, והרבי מלך המשיח שליט"א נתן הסכמתו שר' בן-ציון שנקר ישיר את ניגונו בהתוועדות. הרבי מלך המשיח שליט"א עודד את הניגון בשמחה רבה (השיר במקורו היה איטי, אך הוא הושר לפי הקצב של הרבי מלך המשיח שליט"א..) ואח"כ הסביר את המילים של הניגון בשיחה הבאה, כמו"כ ניגנו את הניגון גם בכוס של ברכה באותו ערב, כשהרבי מלך המשיח שליט"א נכנס להתוועדות בשבת לאח"ז – י"א סיון ניגנו את הניגון וכן בהתוועדות ט"ו סיון לאחרי שיחה א' במשך דקות רצופות מתוך התלהבות.
== ערך לכל ניגון? ==
5

עריכות

תפריט ניווט