פתיחת התפריט הראשי

שינויים

:בהתאם לכך, שיניתי בפנים הערך. אשמח לראות תגובות.--[[משתמש:5778|5778 - משיח נאו!]] - [[שיחת משתמש:5778|שיחה]] 19:46, 9 באוגוסט 2015 (UTC)
 
התשובה היא פשוטה: תלוי, אם היחס ל'ספרים' / חפצים / רשימות / חדר וכו' וכו' הוא כרכוש פרטי של מנהיג תנועה מפוארת, שהחליט מסיבותיו להעביר אותם לנחלת הכלל, או שמדובר פה בנכסים של נשיא חב"ד ליובאוויטש (כן, אותו אחד שנקרא מודפס שחור על גבי צהוב: "עצומ"ה ווי ער האט אריינגעשטעלט כו' "...), וכל השייך אליו הוא שיא האמת והקדושה, וחלילה וחס לשלו יד ב... בסגנון אחר: האם אפוטרפוס כזה או אחר (בעיקר אחר) יכול לקבוע, לדוגמא, האם ספר הליקוטים להצ"צ יישאר בחדר הק', או שכדאי להחליפו בסט יותר ססגוני (רח"ל)? או שמא עדיף להחליף את הש"ס המצהיב והבלוי לש"ס עוז והדר מפואר בכריכת עור (מעובדת מהכריכות הישנות..) מהדורת חתנים (שוב, רח"ל)...
והשאלה שנשאלה על מהותו של האפוטרופוס בקביעת הנהגות, באה להמחיש עד כמה גדול האבסורד בהבנה שכיוון שיש למישהו ביד עניין פלוני, הרי הותרה הרצועה.
ושאלה לי לסיום: כיוון שהאחריות על ה'ספרים' של ליובאוויטש ניתנה בשנת תשמ"ז לאגו"ח, האם עלה בדעת מאן דהו מראשי אגו"ח בשעתו לארגן (רח"ל) תור לצפייה בסידור הקדוש של הבעש"ט בחדר היחידות של הרבי הריי"צ? --[[משתמש:גאר ווילדיג לגמרי|לחיים ולברכה - גאר ווילדיג]] - [[שיחת משתמש:גאר ווילדיג לגמרי|שיחה]] 20:01, 18 בספטמבר 2017 (UTC)
== איחוד הערך ==