שיחה:שינה בסוכה: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 1,774 בתים ,  15 בספטמבר 2017
שורה 24: שורה 24:
:זאת ועוד, מדברי הרבי משמע שזה עניין חינוכי, לא רק צער שאינו עונה לדרישותיו של הרבי אלא שאין לו את ההרגש הקדושה לסוכה (כהדרישה מחסיד) וכו' ראה בפנים הערך ומכתבים המצויינים שם.
:זאת ועוד, מדברי הרבי משמע שזה עניין חינוכי, לא רק צער שאינו עונה לדרישותיו של הרבי אלא שאין לו את ההרגש הקדושה לסוכה (כהדרישה מחסיד) וכו' ראה בפנים הערך ומכתבים המצויינים שם.
:{{כתב קטן|יתכן שמרוב חפזי כתבתי קצת בהתלהמות אבל באמת כתבתי דברים שניתן לברר וכו'}}--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 13:32, 23 ביולי 2017 (UTC)
:{{כתב קטן|יתכן שמרוב חפזי כתבתי קצת בהתלהמות אבל באמת כתבתי דברים שניתן לברר וכו'}}--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 13:32, 23 ביולי 2017 (UTC)
::(הבחנתי שלא עניתי על הכל...)בנוגע לרפפורט כבר מופיע בסוף ב"לקריאה נוספת", בנוגע לבעלזא ראה הערה בפנים הערך על השינויים וכו' (ומקורו במאמרו של רפפורט) (ודא"ג כפי הנראה בעבר לא היה תיעוד של מנהגים, וחסידי בעלזא הפזורים לא היו מוגדרים כ"כ במנהגים שנהגו, ודווקא היחידי סגולה ("היושבים") הם אלו שעליהם אפשר לבחון מה מנהג בעלזא או הוראת האדמו"ר, כמובן שזה נכון בכל קהילה וחצר ולאו דווקא בעלזא).
::ושוב (והוא העיקר), הגדרה נכונה על מה הדיון עונה על השאלות, האם השאלה היא למה לא ישנים (שעל זה התשובה (מההיבט ההלכתי) פשוטה כך נהגו במנהג הפשוט בכל הדורות וכו' וכו') או למה לא מהדרים לישון (שזו היא שאלת הרבי(וכמובן שביאורו מוסיפה בהסבר הפוט ג"כ למה לא ישנים, וד"ל) כאמור לעיל.--<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span>על [[מצוות בטלות לעתיד לבוא]] כבר המלצת??<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span>[[משתמש:הנחה|הנחה]]<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:הנחה|לשיחה עימי]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> 22:52, כ"ג באלול, ה'תשע"ז ''<font size="1">(14 בספט' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]


== אויערבאך ==
== אויערבאך ==
5,403

עריכות

תפריט ניווט