שיחה:מצוות בטלות לעתיד לבוא: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 33: שורה 33:
גם, יש עירבוביא לענ"ד בערך: מובא על כמה מביאורי החסידות שהם לשיטת הרשב"א, והמקור לזה (בהערה 33 בערך) מובא מקונטרס 'הלכות של תורה שבע"פ' ששם נאמר על הביאור של המשך ע"ב ש'''אינו ע"פ פשט''', ולא שהוא כשיטת הרשב"א. גם הערה 32 בערך אינה במקומה.  • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 05:09, כ"ו באב ה'תשע"ז
גם, יש עירבוביא לענ"ד בערך: מובא על כמה מביאורי החסידות שהם לשיטת הרשב"א, והמקור לזה (בהערה 33 בערך) מובא מקונטרס 'הלכות של תורה שבע"פ' ששם נאמר על הביאור של המשך ע"ב ש'''אינו ע"פ פשט''', ולא שהוא כשיטת הרשב"א. גם הערה 32 בערך אינה במקומה.  • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 05:09, כ"ו באב ה'תשע"ז
::פשוט יותר לומר שמדובר בשיטה שנפסקה להלכה, שעושים תכריכים למת מכלאים. אלא שחולקים בהשלכות של פסק זה אם הכוונה גם לזמן התחיה או רק בזמן המיתה.--ועכשיו עבור לערך [[מצוות בטלות לעתיד לבוא]] והמלץ עליו..<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span>[[משתמש:הנחה|הנחה]]<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:הנחה|לשיחה עימי]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> 10:30, כ"ו באב, ה'תשע"ז ''<font size="1">(18 באוג' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
::פשוט יותר לומר שמדובר בשיטה שנפסקה להלכה, שעושים תכריכים למת מכלאים. אלא שחולקים בהשלכות של פסק זה אם הכוונה גם לזמן התחיה או רק בזמן המיתה.--ועכשיו עבור לערך [[מצוות בטלות לעתיד לבוא]] והמלץ עליו..<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span>[[משתמש:הנחה|הנחה]]<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:הנחה|לשיחה עימי]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> 10:30, כ"ו באב, ה'תשע"ז ''<font size="1">(18 באוג' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
:::בנוגע למקורות: מפורש שם בלקו"ת בהגהת הצ"צ שבהערה 32 שהביאורים שבחסידות המיוסדים על מאמר אדה"ז ששם הוא לפי שיטת הרשב"א, ולכן מובן ששם מקומו. וגם בנוגע להערתך בהערת הרבי לא הבנתי כלל, שהרי כל השיחה עוסקת בסוגיה לפי התוס' שאילו לפי הרשב"א כלל לא בטלים לעתיד לבוא, ולכן כתב שם שאינו "לפשטות הסוגיה בנידה ('''לשיטת התוס''').." כלומר שאין לתרץ כבתער"ב לתוס' אלא להרשב"א (או לר' ינאי, אבל כנ"ל)--ועכשיו עבור לערך [[מצוות בטלות לעתיד לבוא]] והמלץ עליו..<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span>[[משתמש:הנחה|הנחה]]<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:הנחה|לשיחה עימי]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> 10:37, כ"ו באב, ה'תשע"ז ''<font size="1">(18 באוג' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]


== שינויים הלכתיים פרטיים ==
== שינויים הלכתיים פרטיים ==


צריכה להיות לכאורה רשימה של העניינים הפרטיים שיהיה בהם שינוי לעתיד - בימוה"מ, או בתחיית המתים - כמו [[ביטול הצומות לעתיד לבוא|ביטול הצומות]], [[ביטול המועדים לעתיד לבוא|המועדים]], [[ביטול הקרבנות לעתיד לבוא|הקרבנות]], וכן הלכה כב"ש, מעשה גדול, שמו"ע בקול רם וכו' וכו'. אינני יודע אם מקומה כאן, או בערך [[ימות המשיח]] (או [[לעתיד לבוא]]).  • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 05:20, כ"ו באב ה'תשע"ז
צריכה להיות לכאורה רשימה של העניינים הפרטיים שיהיה בהם שינוי לעתיד - בימוה"מ, או בתחיית המתים - כמו [[ביטול הצומות לעתיד לבוא|ביטול הצומות]], [[ביטול המועדים לעתיד לבוא|המועדים]], [[ביטול הקרבנות לעתיד לבוא|הקרבנות]], וכן הלכה כב"ש, מעשה גדול, שמו"ע בקול רם וכו' וכו'. אינני יודע אם מקומה כאן, או בערך [[ימות המשיח]] (או [[לעתיד לבוא]]).  • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 05:20, כ"ו באב ה'תשע"ז
5,403

עריכות

תפריט ניווט