פרשת הספרים: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 1,140 בתים ,  6 ביולי 2017
אין תקציר עריכה
שורה 103: שורה 103:


==הגניבה כיום==
==הגניבה כיום==
גם כיום מתרחשת בחב"ד גניבה עצומה של ספרים אשר שייכים לקה"ת וגנבים אותם ומשתמשים בסמלם שזה ההפיך מרצונו של הרבי מה"מ שליט"א, כגון : ספר המאמרים, דבר מלכם שבועי וכו' וכו'.
גם כיום מתרחשת בחב"ד גניבה עצומה של ספרים אשר שייכים לקה"ת, למוסד שהרבי הריי"צ הקים כדי לשמור על היהדות באמריקה, כדי לפרסם את היהדות בעולם. וגונבים את אותם ספרים ומשתמשים בסמלם שזה היפך רצונו של הרבי כפשוטו ממש.


'''בושה וחרפה!'''
'''בושה וחרפה!'''
שורה 112: שורה 112:
אוי לו לאותו דור אשר מתווכחים על דברים בלא טעם, ללא סיבה.
אוי לו לאותו דור אשר מתווכחים על דברים בלא טעם, ללא סיבה.


יה"ר שלמרות עזות פניו של אותו ירחם עליו וישלח במהרה את הגאולה האמיתית והשלמה ביחד עם הרבי מה"מ שליט"א בקרוב ממש!
הרבי לא סובל גניבות, הרבי לא סובל מחלוקות, הרבי לא סובל הפרדות, אז איך חסדידו שלכאורה צריכים לעזור רק '''הורסים לו''' רק ''''''מזלזלים בו''', הרבי לא סתם אומר לך: "הפוך עולם היום", "תעשה את כל מה שאתה יכול", כשהרבי אומר "אני את שלי עשיתי" הרבי מתכוון באמת, "מה עוד יכולני לעשות?" והאמת שעם המצב שהולך כיום בחב"ד קל מאוד להבין את הרבי, הרבי לא סתם צועק לך באוזן '''תביא משיח'''', הרבי לא סתם זועק מולך '''אני לא יכול יותר'''. כי באמת אנחנו מחזיקים מהרבי כ"כ הרבה ותמיד מזכירים אותו ועומדים עליו, ופשוט '''לא נותנים לו את מה שהוא כ"כ רוצה''' לא מקשיבים קצת, לא מפנים לו מקום.


'''בושה וחרפה, לא ייעשה כן במקומנו'''
יה"ר שלמרות עזות פניו של אותו ירחם עליו הקב"ה וישלח לו במהרה את הגאולה האמיתית והשלמה ביחד עם הרבי מה"מ שליט"א בקרוב ממש!


==ראו גם==
==ראו גם==
13

עריכות

תפריט ניווט