53
עריכות
אין תקציר עריכה |
מ (←היסטורית בית הספר: עיצוב) |
||
שורה 15: | שורה 15: | ||
כמו כל מהפכה מוצלחת גם כאן הכל החל מלמטה, מהשטח. מספר הורים שהחליטו להרים את הכפפה, הפעילו מכבש לחצים על משרד החינוך ועירית ירושלים להיכנס לעובי הקורה ולסייע לילדי קהילת חב"ד בירושלים לקבל את החינוך האיכותי שמגיע להם, ולתקן את המצב האבסורדי בו עשרות ילדים המתגוררים בירושלים יוצאים מידי בוקר מהעיר לביתר עלית כדי לקבל חינוך איכותי, זאת בעוד שלבנות בעיר יש שני בתי ספר מצוינים. | כמו כל מהפכה מוצלחת גם כאן הכל החל מלמטה, מהשטח. מספר הורים שהחליטו להרים את הכפפה, הפעילו מכבש לחצים על משרד החינוך ועירית ירושלים להיכנס לעובי הקורה ולסייע לילדי קהילת חב"ד בירושלים לקבל את החינוך האיכותי שמגיע להם, ולתקן את המצב האבסורדי בו עשרות ילדים המתגוררים בירושלים יוצאים מידי בוקר מהעיר לביתר עלית כדי לקבל חינוך איכותי, זאת בעוד שלבנות בעיר יש שני בתי ספר מצוינים. | ||
המנצח על המהפכה | המנצח על המהפכה | ||
מי שנבחר לנצח על המהפכה הוא הרב בועז אהרון מאלעד. הרב אהרון, בעל תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך ואיש חינוך וותיק ומוערך מהשורה הראשונה שמאחוריו מגוון תפקידי הוראה וניהול בחינוך הרשמי והבלתי רשמי. הוא קיבל לידיו את האתגר והסתער עליו במרץ במטרה להביא את השינוי הגדול בתלמוד תורה. | מי שנבחר לנצח על המהפכה הוא '''הרב בועז אהרון מאלעד'''. הרב אהרון, בעל תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך ואיש חינוך וותיק ומוערך מהשורה הראשונה שמאחוריו מגוון תפקידי הוראה וניהול בחינוך הרשמי והבלתי רשמי. הוא קיבל לידיו את האתגר והסתער עליו במרץ במטרה להביא את השינוי הגדול בתלמוד תורה. | ||
"החזון שלי הוא שהתלמוד תורה יהיה מגדלור של חינוך איכותי חסידי לכל תושבי ירושלים והסביבה. מקום שמציע חינוך מתקדם מותאם לילדים בני דורנו מבלי להתפשר בקוצו של י' על הערכים החסידיים החב"דים האוטנתיים". | "החזון שלי הוא שהתלמוד תורה יהיה מגדלור של חינוך איכותי חסידי לכל תושבי ירושלים והסביבה. מקום שמציע חינוך מתקדם מותאם לילדים בני דורנו מבלי להתפשר בקוצו של י' על הערכים החסידיים החב"דים האוטנתיים". | ||
את המהפכה מנווט הרב אהרון באומנות ובתבונה, כאמור בתמיכת הרשויות וביד אחת עם הצוות החינוכי המקצועי. | את המהפכה מנווט הרב אהרון באומנות ובתבונה, כאמור בתמיכת הרשויות וביד אחת עם הצוות החינוכי המקצועי. |