הרבנות הראשית לרוסיה: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ
החלפת טקסט – "<ref>" ב־"{{הערה|"
מ (החלפת טקסט – "<ref>" ב־"{{הערה|")
שורה 1: שורה 1:
'''הרבנות הראשית לרוסיה''' (ב[[רוסית]]: '''Главный раввинат России''') היא מוסד רבני בכיר בשטחי הפדרציה הרוסית, האחראית להפעלת מערכת הכשרות והענקת סיוע לקהילות היהודיות ברחבי המדינה. בראש הרבנות הראשית עומד [[רב ראשי|הרב הראשי]], [[בערל לאזאר]]. משרדי הרבנות הראשית שוכנים בשכונת מרינה רושצ'ה שב[[מוסקבה]]. מזכיר בית הדין הרבני של הרבנות הוא הרב [[לוי יצחק מונדשיין]], שמכהן גם כשליח חב"ד ורבה הראשי של העיר [[סמולנסק]]<ref>[http://www.shturem.net/index.php?section=artlesson&id=94 רוסיה: מדריך לחגים], שטורעם.נט</ref>.
'''הרבנות הראשית לרוסיה''' (ב[[רוסית]]: '''Главный раввинат России''') היא מוסד רבני בכיר בשטחי הפדרציה הרוסית, האחראית להפעלת מערכת הכשרות והענקת סיוע לקהילות היהודיות ברחבי המדינה. בראש הרבנות הראשית עומד [[רב ראשי|הרב הראשי]], [[בערל לאזאר]]. משרדי הרבנות הראשית שוכנים בשכונת מרינה רושצ'ה שב[[מוסקבה]]. מזכיר בית הדין הרבני של הרבנות הוא הרב [[לוי יצחק מונדשיין]], שמכהן גם כשליח חב"ד ורבה הראשי של העיר [[סמולנסק]]{{הערה|[http://www.shturem.net/index.php?section=artlesson&id=94 רוסיה: מדריך לחגים], שטורעם.נט</ref>.


==מחלקת הכשרות==
==מחלקת הכשרות==
{{ערך מורחב|ערך=[[בד"צ אגודת הרבנים - רוסיה (KR)]]}}
{{ערך מורחב|ערך=[[בד"צ אגודת הרבנים - רוסיה (KR)]]}}
במסגרת מוסד הרבנות פועלת מחלקת כשרות הידועה כוועד הכשרות ובראשו עומד הרב [[יוסף וורזוב]]<ref>[http://www.shturem.net/index.php?section=news&id=57493 מהפכת הכשרות ברוסיה: גלידה [[חלב]]ית למהדרין], שטורעם.נט</ref>. וועד הכשרות של הרבנות הראשית ברוסיה, מעניק כשרות מהודרת לעשרות מפעלי [[מזון]] ברחבי [[רוסיה]], כמו גם למספר מסעדות במוסקבה. סמל ההכשר של הוועד נושא את האותיות KR, "כשרות רוסיה", כשחותמת הכשרות היא "בד"ץ אגודת הרבנים - רוסיא".
במסגרת מוסד הרבנות פועלת מחלקת כשרות הידועה כוועד הכשרות ובראשו עומד הרב [[יוסף וורזוב]]{{הערה|[http://www.shturem.net/index.php?section=news&id=57493 מהפכת הכשרות ברוסיה: גלידה [[חלב]]ית למהדרין], שטורעם.נט</ref>. וועד הכשרות של הרבנות הראשית ברוסיה, מעניק כשרות מהודרת לעשרות מפעלי [[מזון]] ברחבי [[רוסיה]], כמו גם למספר מסעדות במוסקבה. סמל ההכשר של הוועד נושא את האותיות KR, "כשרות רוסיה", כשחותמת הכשרות היא "בד"ץ אגודת הרבנים - רוסיא".


==הרב הראשי הצבאי==
==הרב הראשי הצבאי==

תפריט ניווט