שניאור זלמן רודרמן: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
מויקיפדיה:
'''שניאור זלמן רודרמן''' הינו סופר ועיתונאי חב"די. נולד בשנת [[תשכ"ח]] ב[[תל אביב]], להורים חסידי חב"ד. החל מ[[טבת]] [[תשס"ט]] משמש כעורך המוסף השבועי של היומון החרדי "[[המבשר]]"
'''שניאור זלמן רודרמן''' [[עיתונאי]], [[סופר]] ו[[עורך]] [[חרדים|חרדי]]. נולד בשנת [[ה'תשכ"ח]] ([[1968]]) ב[[תל אביב]], להורים חסידי חב"ד. החל מ[[ינואר]] [[2009]] משמש כעורך המוסף השבועי של ה[[יומון]] החרדי "[[המבשר]]"


כאשר בשנת [[ה'תשמ"ז]] ייסד גיסו, דובר [[צעירי אגודת חב"ד]] [[מנחם ברוד]] את ה[[עלון פרשת השבוע|עלון]] [[שיחת השבוע]] מינה את רודרמן לכתב. רודרמן כתב במשך כחצי יובל שנים את המדורים "סיפור השבוע" ו"חיים יהודיים". בחודש [[אלול]] [[ה'תשס"ז]] עזב את העלון ואת מקומו מילא [[אליעזר שולמן]].
כאשר בשנת [[תשמ"ז]] ייסד גיסו, דובר [[צעירי אגודת חב"ד]] [[מנחם ברוד]] את העלון [[שיחת השבוע]] מינה את רודרמן לכתב. רודרמן כתב במשך כחצי יובל שנים את המדורים "סיפור השבוע" ו"חיים יהודיים". בחודש [[אלול]] [[תשס"ז]] עזב את העלון ואת מקומו ממלאים נחמיה קפלון ואליעזר שולמן.


המשך דרכו העיתונאית הייתה ב[[שבועון כפר חב"ד]], שם כתב [[סיפור חסידי|סיפורים חסידיים]], בעיקר על [[:קטגוריה:אדמו"רי חב"ד|אדמו"רי חב"ד]]. בהשפעת חברו [[בנימין ליפקין]] התקבל ל[[שבועון]] החרדי "[[בקהילה]]", בו כותב מדור סיפורים שבועי בשם "בין הדגים לזמירות". בעבר פירסם שם אף כתבות.
המשך דרכו העיתונאית הייתה ב[[שבועון כפר חב"ד]], שם כתב [[סיפור חסידי|סיפורים חסידיים]], בעיקר על [[אדמו"רי חב"ד]]. בהשפעת חברו [[בנימין ליפקין]] התקבל לשבועון החרדי "בקהילה", בו כותב מדור סיפורים שבועי בשם "בין הדגים לזמירות". בעבר פירסם שם אף כתבות.


ב[[ה'תש"ס]] נקרא רודרמן לשמש כסופר בעיתון [[תורתך שעשועי]]. רודרמן כותב שם את "סיפור לשבת" ולפרקים מדור בשם "מחכים לגאולה".
ב[[תש"ס]] נקרא רודרמן לשמש כסופר בעיתון [[תורתך שעשועי]]. רודרמן כותב שם את "סיפור לשבת" ולפרקים מדור בשם "מחכים לגאולה".


ב[[ה'תשס"ז]] מונה לעורך המגזין של [[כפר חב"ד]] רודרמן הזניק את העיתון כלפי מעלה וערך בפועל את רובו. ב[[חשון]] [[ה'תשס"ח]] התפטר רודרמן מהעיתון עקב סכסוכים כספיים עם המו"ל, [[חיים גלינסקי]].
ב[[תשס"ז]] מונה לעורך המגזין של [[כפר חב"ד]] רודרמן הזניק את העיתון כלפי מעלה וערך בפועל את רובו. ב[[חשון]] [[תשס"ח]] התפטר רודרמן מהעיתון עקב סכסוכים כספיים עם המו"ל, [[חיים גלינסקי]].


במשך השנים כתב ספרים רבים לילדים ולנוער, ספרים שהפכו לפופולארים מאד בקרב [[הציבור החרדי]].
במשך השנים כתב ספרים רבים לילדים ולנוער, ספרים שהפכו לפופולארים מאד בקרב הציבור החרדי.


בעת יסוד היומון החרדי "המבשר" ב[[טבת]] [[ה'תשס"ט]], נקרא רודרמן לשמש כעורך המוסף השבועי.
בעת יסוד היומון החרדי "המבשר" ב[[טבת]] [[תשס"ט]], נקרא רודרמן לשמש כעורך המוסף השבועי.


==ספריו==
==ספריו==
*לפתע פתאום
* [[לפתע פתאום]]
*הלוחם
*סיפורי מופת - הבעל שם טוב
*סיפורי מופת - המגיד ממזריטש
*סיפורי מופת - בעל התניא


==חייו הפרטיים==
* [[הלוחם]]
רודרמן מתגורר כיום ב[[כפר חב"ד]], אב לחמישה ו[[חסיד]] [[חב"ד]].


* [[סיפורי מופת - הבעל שם טוב]]


*[[סיפורי מופת - המגיד ממזריטש]]


 
*[[סיפורי מופת - בעל התניא]]
 
הרב "שניאור זלמן רודרמן"- הינו סופר ועיתונאי חב"די.
 
* עורך מוסף בעיתון "המבשר".
 
* עורך ספרי ילדים.
 
* בעבר - כתב מדור "חיים יהודיים" ב[[שיחת השבוע]], וגם כתב וערך את המגזין של [[שבועון כפר חב"ד]].
 
==ספריו==


* [[שחור ולבן]]
* [[שחור ולבן]]


* [[סיפורי מופת - הבעל שם טוב]]
==חייו הפרטיים==
רודרמן מתגורר כיום ב[[כפר חב"ד]], אב לחמישה ו[[חסיד]] [[חב"ד]].


* [[סיפורי מופת - בעל התניא]]


[[קטגוריה:חסידים מתקופת אדמו"ר שליט"א|רודרמן שניאור זלמן]]
[[קטגוריה:חסידים מתקופת אדמו"ר שליט"א|רודרמן שניאור זלמן]]

תפריט ניווט