חב"דפדיה:אולם דיונים: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 171: שורה 171:
:::::::::לא אוכל להתאפק מלומר את דעתי בנידון, בדעתכם יש כמין תרתי דסתרי אם אתם אומרים חבר'ה לא יודע מה נאחנו חושבים אלא מה המציאות בשטח ואנחנו בצורה מאוד ענינית רק את מה שאנחנו רואים שקיים או לא בצורה אוביקטיבית אז א"כ משום מה ראיתי בהסטוריה שמחקו כאן (ואפילו בחריפות) את האיזכור לכך שגם כיום חלק מהחסידים מהחסידים עוברים וכו' (ציטוט: "כאשר איננו זוכים לראות את הרבי שליט"א מלך המשיח בעיני בשר, עוברים החסידים באותו מקום קבוע בזמן הקבוע ומקבלים דולר לברכה, והיום כמו אז זוכים לראות ניסים ונפלאות" מתוך הדף שיחה של הערך) דהיינו שאתם לא כ"כ הולכים נטו על העובדות אלא אומרים יש גם משמעות מאחורי המילים... אז אם כן צריכים לקלוט שכאשר משנים באדיקות את הענינים הכל ללשון עבר זה לא רק ביטוי של המציאות אלא יש כאן ביטוי שלדעתי הוא בחזקת "יהרג ואל יעבור" שהרבי והכל הכל וכל מה שאצלינו מייצג את דור השביעי כולל הכל, הכל שייך לנחלת העבר... רח"ל עפ"ל. וזה סלחו לי אבל מעשה אשר לא יעשה
:::::::::לא אוכל להתאפק מלומר את דעתי בנידון, בדעתכם יש כמין תרתי דסתרי אם אתם אומרים חבר'ה לא יודע מה נאחנו חושבים אלא מה המציאות בשטח ואנחנו בצורה מאוד ענינית רק את מה שאנחנו רואים שקיים או לא בצורה אוביקטיבית אז א"כ משום מה ראיתי בהסטוריה שמחקו כאן (ואפילו בחריפות) את האיזכור לכך שגם כיום חלק מהחסידים מהחסידים עוברים וכו' (ציטוט: "כאשר איננו זוכים לראות את הרבי שליט"א מלך המשיח בעיני בשר, עוברים החסידים באותו מקום קבוע בזמן הקבוע ומקבלים דולר לברכה, והיום כמו אז זוכים לראות ניסים ונפלאות" מתוך הדף שיחה של הערך) דהיינו שאתם לא כ"כ הולכים נטו על העובדות אלא אומרים יש גם משמעות מאחורי המילים... אז אם כן צריכים לקלוט שכאשר משנים באדיקות את הענינים הכל ללשון עבר זה לא רק ביטוי של המציאות אלא יש כאן ביטוי שלדעתי הוא בחזקת "יהרג ואל יעבור" שהרבי והכל הכל וכל מה שאצלינו מייצג את דור השביעי כולל הכל, הכל שייך לנחלת העבר... רח"ל עפ"ל. וזה סלחו לי אבל מעשה אשר לא יעשה
:::::::::(וזה מבלי לגעת בנקודה שבאותה "אוביקטיביות" מזוייפת שכותבים בחיוב על כל מיני אנשים וארגונים שנלחמים בכל הקדוש והיקר לנו וכו' ניתן גם לכתוב באותה אוביקטיביות על עניני חלוקת דולרים וכוס של ברכה וכו' באותה צורה של צופים מן הצד, אני חושב שזה ברור שלא יותר גרוע מה"ועד" (שנהפך כבר ל.. עי' סוף סוטה) או מהמוסר הידוע וכו' וכו' שהם כן זוכים לקבל כאן במה ואפי' חיובית רח"ל. ואדרבא אם מישהו חולק עלי בנקודה זו מוזמן להסביר לי את נקודת החילוק) --[[משתמש:מענדי ר.|מענדי ר.]] - [[שיחת משתמש:מענדי ר.|שיחה]] 02:22, 8 בנובמבר 2016 (UTC)
:::::::::(וזה מבלי לגעת בנקודה שבאותה "אוביקטיביות" מזוייפת שכותבים בחיוב על כל מיני אנשים וארגונים שנלחמים בכל הקדוש והיקר לנו וכו' ניתן גם לכתוב באותה אוביקטיביות על עניני חלוקת דולרים וכוס של ברכה וכו' באותה צורה של צופים מן הצד, אני חושב שזה ברור שלא יותר גרוע מה"ועד" (שנהפך כבר ל.. עי' סוף סוטה) או מהמוסר הידוע וכו' וכו' שהם כן זוכים לקבל כאן במה ואפי' חיובית רח"ל. ואדרבא אם מישהו חולק עלי בנקודה זו מוזמן להסביר לי את נקודת החילוק) --[[משתמש:מענדי ר.|מענדי ר.]] - [[שיחת משתמש:מענדי ר.|שיחה]] 02:22, 8 בנובמבר 2016 (UTC)
{{שבירה}}יש כאן כמה טענות מעניינות, אולם מה שהכי מעניין שאף אחד לא טרח לשנות בערך [[האוהל]] ולכתוב שהרבי נוהג לנסוע לאוהל כל שני וחמישי. והלא דבר הוא! ואדרבה, דוקא בנוגע לענין זה אמר הרבי בתשנ"ג (לאחר ששאלוהו באם רוצה ללכת כעת וענה בשלילה, שאלוהו אם מעתה לא ירצה לנסוע עוד או שבהמשך ירצה ללכת וענה) שירצה לנסוע לאוהל בעתיד. אך איני מסכים לטענת {{א|הנחה}}, השאלה היא האם '''השתנה גדר''' במשהו או שהיה איזה שהוא הפסק זמני. כפי שציין {{א|קרייזי אבאוט משיח|ידידי המשוגע}} אכן לא נוגע אם ימשיך להיות חלוקת דולרים או לא, מכיון שע"פ הידוע לי הרבי מעולם לא "הפסיק" לחלק דולרים. אמת נכון, היו כמה שבועות שהוא לא חילק דולרים, לדאבוננו שבועות אלו כבר נמשכים עשרים שנה, אולם ענין '''זמני''' אינו תלוי באריכות הזמן אלא בגדר ההפסק.
ולהרב {{א|מענדי ר.}}, הינך יכול להירגע, אין באתר זה אפילו לא טיפת אובייקטיביות בנוגע לשנואי נפשך (ע"ע [[פנסאים]], [[ועד רבני ליובאוויטש]] ותקצר היריעה...). '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 02:39, 8 בנובמבר 2016 (UTC)


==הערות שוליים==
==הערות שוליים==
2,972

עריכות

תפריט ניווט