חב"דפדיה:אולם דיונים: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 169: שורה 169:
::::::::[וכמובן ופשוט, דעתי זו אינה תלויה כלל בשאלה "מה יקרה בהתגלות". לשם האתגר המחשבתי, אזרוק את השאלה: מי אמר שבהתגלות יהיו שלוחים? - האם זה מפריע לאי מי לכתוב "הרבי '''שולח''' שלוחים" בלשון הווה, ואע"פ שלא ראינו שום דבר מוחשי בקשר לזה ב-22 שנה האחרונות?...] בברכה, • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 21:18, ו' בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז
::::::::[וכמובן ופשוט, דעתי זו אינה תלויה כלל בשאלה "מה יקרה בהתגלות". לשם האתגר המחשבתי, אזרוק את השאלה: מי אמר שבהתגלות יהיו שלוחים? - האם זה מפריע לאי מי לכתוב "הרבי '''שולח''' שלוחים" בלשון הווה, ואע"פ שלא ראינו שום דבר מוחשי בקשר לזה ב-22 שנה האחרונות?...] בברכה, • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 21:18, ו' בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז
::::::::לטענתך ק. א. משיח, הבנתי היטב את דבריך, אלא שלדעתי המדד כלל אינו קובע, הכתיבה באתר אמורה להיות מציאותית ולא רגשית (כי לזה אין לדבר סוף), וממילא לאמתו של דבר גם בנ"ג אמורים היינו לכתוב שהחלוקה התקיימה ושוב מסיבות אלו ואחרות היא אינה מתקיימת שוב אלו הן העובדות, לאחר מכן אילו מאמין הנך שהרבי ממשיך לחלק ויש לך הסמכה אמינה לכך בתורת רבינו כתוב יש לך הרגשים בעניין בשום אופן אל תכתוב. בעז"ה ובלי נדר זו תגובתי האחרונה בנידון, כרגיל משתתפים בה יחידים ואלו שכן חלקם מובלים אותה להתכתשות ולמריבות, אני פורש מי שמעוניין מזמן להביע דעתו לערוך להוסיף לתקן ולשפר בערכים הנפלאים במרחבי האתר.. (סלח לי {{א|קרייזי אבאוט משיח}} שלקחתי לך את התפקיד...)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 21:46, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
::::::::לטענתך ק. א. משיח, הבנתי היטב את דבריך, אלא שלדעתי המדד כלל אינו קובע, הכתיבה באתר אמורה להיות מציאותית ולא רגשית (כי לזה אין לדבר סוף), וממילא לאמתו של דבר גם בנ"ג אמורים היינו לכתוב שהחלוקה התקיימה ושוב מסיבות אלו ואחרות היא אינה מתקיימת שוב אלו הן העובדות, לאחר מכן אילו מאמין הנך שהרבי ממשיך לחלק ויש לך הסמכה אמינה לכך בתורת רבינו כתוב יש לך הרגשים בעניין בשום אופן אל תכתוב. בעז"ה ובלי נדר זו תגובתי האחרונה בנידון, כרגיל משתתפים בה יחידים ואלו שכן חלקם מובלים אותה להתכתשות ולמריבות, אני פורש מי שמעוניין מזמן להביע דעתו לערוך להוסיף לתקן ולשפר בערכים הנפלאים במרחבי האתר.. (סלח לי {{א|קרייזי אבאוט משיח}} שלקחתי לך את התפקיד...)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 21:46, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
:::::::::לא אוכל להתאפק מלומר את דעתי בנידון, בדעתכם יש כמין תרתי דסתרי אם אתם אומרים חבר'ה לא יודע מה נאחנו חושבים אלא מה המציאות בשטח ואנחנו בצורה מאוד ענינית רק את מה שאנחנו רואים שקיים או לא בצורה אוביקטיבית אז א"כ משום מה ראיתי בהסטוריה שמחקו כאן (ואפילו בחריפות) את האיזכור לכך שגם כיום חלק מהחסידים מהחסידים עוברים וכו' (ציטוט: "כאשר איננו זוכים לראות את הרבי שליט"א מלך המשיח בעיני בשר, עוברים החסידים באותו מקום קבוע בזמן הקבוע ומקבלים דולר לברכה, והיום כמו אז זוכים לראות ניסים ונפלאות" מתוך הדף שיחה של הערך) דהיינו שאתם לא כ"כ הולכים נטו על העובדות אלא אומרים יש גם משמעות מאחורי המילים... אז אם כן צריכים לקלוט שכאשר משנים באדיקות את הענינים הכל ללשון עבר זה לא רק ביטוי של המציאות אלא יש כאן ביטוי שלדעתי הוא בחזקת "יהרג ואל יעבור" שהרבי והכל הכל וכל מה שאצלינו מייצג את דור השביעי כולל הכל, הכל שייך לנחלת העבר... רח"ל עפ"ל. וזה סלחו לי אבל מעשה אשר לא יעשה
(וזה מבלי לגעת בנקודה שבאותה "אוביקטיביות" מזוייפת שכותבים בחיוב על כל מיני אנשים וארגונים שנלחמים בכל הקדוש והיקר לנו וכו' ניתן גם לכתוב באותה אוביקטיביות על עניני חלוקת דולרים וכוס של ברכה וכו' באותה צורה של צופים מן הצד, אני חושב שזה ברור שלא יותר גרוע מה"ועד" (שנהפך כבר ל.. עי' סוף סוטה) או מהמוסר הידוע וכו' וכו' שהם כן זוכים לקבל כאן במה ואפי' חיובית רח"ל. ואדרבא אם מישהו חולק עלי בנקודה זו מוזמן להסביר לי את נקודת החילוק)


==הערות שוליים==
==הערות שוליים==
204

עריכות

תפריט ניווט