שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 12 בתים ,  10:09, 30 באוקטובר 2016
מ
החלפת טקסט – "צדקה " ב־"צדקה "
*בנר ג' ד[[חנוכה]] מחלק הרבי לכל אחד ואחת מטבע של דולר מיוחד בתור דמי [[חנוכה]] (בכיס מיוחד, עליו מודפס "[[חנוכה]] ה'תנש"א").
*הרבי מעורר שבהמשך לנתינת דמי חנוכה, יוסיפו גם בנתינת הצדקה ה[[צדקה]] למוסדות או עזר ליחידים, ושיהיה נתינת הצדקה ה[[צדקה]] בכל יום בשנה, כולל - יום ה[[שבת]] קודש על ידי נתינת אכילה ושתיה או על ידי דיבור טוב.
*עם פרוץ [[מלחמת המפרץ]] - הרבי מבטיח "ארץ ישראל המקום הבטוח ביותר". כמו כן הרבי חוזה את סיום המלחמה עד ל[[פורים]] ואכן ביום הפורים נגמרה המלחמה.
*הרבי מעורר לערוך "סדרי [[חג הפסח|פסח]]" ציבוריים בב' הלילות של חג הפסח.
*בליל [[כ"ח ניסן תנש"א|כ"ח ניסן]] מכריז שכל יהודי, אנשים נשים וטף יש לו אחריות להוסיף בעבודתו להביא את [[משיח]] צדקנו בפועל ממש. ובמשך השנה הודיע שכדי לפעול התגלות וביאת המשיח תיכף ומיד - על כל אחד ואחת להוסיף בלימוד התורה בעניני [[פורטל:משיח וגאולה|משיח וגאולה]] - ומה טוב שהלימוד יהיה בעשרה. ועוד ועיקר –כפשוט - להוסיף בקיום המצוות בהידור ובמיוחד בההידור במצות הצדקה ה[[צדקה]] שמקרבת את ה[[גאולה]]. וכל זה מתוך צפיה ותשוקה חזקה לגאולה. כהנ"ל [אינו רק בתור "סגולה" למהר ולקרב ביאת המשיח, אלא] גם ובעיקר להתחיל "[[לחיות גאולה|לחיות עם הזמן]]" בעניני משיח וגאולה.
*ביום א' [[אייר]] חתמו רבני [[חב"ד]] על [[פסק דין]] מיוחד לפיו [[הרבי]] מ[[ליובאוויטש]] הוא [[מלך המשיח]].

תפריט ניווט