שמונה נסיכי אדם: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ
החלפת טקסט – "נוצר חסד" ב־"נוצר חסד"
מ (החלפת טקסט – "נשמות " ב־"נשמות ")
מ (החלפת טקסט – "נוצר חסד" ב־"נוצר חסד")
שורה 9: שורה 9:
מבחינת ההשפעה, שבעת הרועים הם נעלים יותר, שהם משפיעים בבחינה פנימית, מה שאין כן בנסיכי אדם המשפיעים בבחינה חיצונית. אולם בשרשם יש יתרון לנסיכי אדם, שנשמתם היא מבחינת עולם עליון יותר, אלא שהם משפיעים מחיצוניות העולם העליון, והרועים הם מבחינת פנימיות העולם התחתון.
מבחינת ההשפעה, שבעת הרועים הם נעלים יותר, שהם משפיעים בבחינה פנימית, מה שאין כן בנסיכי אדם המשפיעים בבחינה חיצונית. אולם בשרשם יש יתרון לנסיכי אדם, שנשמתם היא מבחינת עולם עליון יותר, אלא שהם משפיעים מחיצוניות העולם העליון, והרועים הם מבחינת פנימיות העולם התחתון.


ובפרטות, שרש שמונה נסיכי אדם הוא בשמונה תקונים הראשונים שב[[י"ג תקוני דיקנא]] של [[אריך אנפין]] שהם בבחינת מקיפים. כי תקון 'נוצר חסד לאלפים' הוא בבחינת [[אור פנימי]], כי לאלפים הוא אאלפך [[חכמה]] אאלפך בינה, ש[[אבא]] ו[[אמא]] יונקים משני מזלות של [[אריך אנפין]] ויניקה זו היא בבחינת [[אור פנימי]]. אבל שמונה המזלות הראשונים שקודם בחינת לאלפים הם בחינת מקיפים ומשם שורש שמונה נסיכי אדם.
ובפרטות, שרש שמונה נסיכי אדם הוא בשמונה תקונים הראשונים שב[[י"ג תקוני דיקנא]] של [[אריך אנפין]] שהם בבחינת מקיפים. כי תקון '[[נוצר חסד]] לאלפים' הוא בבחינת [[אור פנימי]], כי לאלפים הוא אאלפך [[חכמה]] אאלפך בינה, ש[[אבא]] ו[[אמא]] יונקים משני מזלות של [[אריך אנפין]] ויניקה זו היא בבחינת [[אור פנימי]]. אבל שמונה המזלות הראשונים שקודם בחינת לאלפים הם בחינת מקיפים ומשם שורש שמונה נסיכי אדם.


==ראו גם==
==ראו גם==
39,916

עריכות

תפריט ניווט