פתח אליהו: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 78 בתים ,  29 בספטמבר 2016
מ
החלפת טקסט – "עצמות " ב־"עצמות "
מ (החלפת טקסט – " פי'" ב־" פירוש")
מ (החלפת טקסט – "עצמות " ב־"עצמות ")
שורה 23: שורה 23:
ובמאמר השני מ"ש אנת הוא עה"ע כו' מדבר בחינת ה[[קו וחוט]] שנקרא [[קו המדה]] כנ"ל דאשקי לאילנא בתוס' אורות ומוחין כו' ובמדה ומשקל דכל יח"ע בעילאי ותתאי כו' ושהוא ממלא כל שמהן כו'
ובמאמר השני מ"ש אנת הוא עה"ע כו' מדבר בחינת ה[[קו וחוט]] שנקרא [[קו המדה]] כנ"ל דאשקי לאילנא בתוס' אורות ומוחין כו' ובמדה ומשקל דכל יח"ע בעילאי ותתאי כו' ושהוא ממלא כל שמהן כו'


במאמר השלישי אנת חכים כו' מדבר בבחינת העקודים בכללו' זהו בחינת ה[[רשימו]] דנקודה שנשאר אחר הצמצום הראשון שלפני הקו"ח הנקרא קו כו' וכמו בחינת הנקודה שאין בה גם בחינת המשכה כללית וכל שכן פרטות כלל רק כלול בה בבחינת ההעלם כל הע"ס שהן בהעלם בעצמות אין סוף הנקרא ע"ס הגנוזות בעצמות כשלהבת הקשורה בגחלת כנ"ל שאינו עדיין בבחינת מקור המשכות האורות דע"ס מן ההעלם לגילוי כלל וזהו שא' אנת הוא חכים פירוש אנת ממש שהוא עצמות המאציל ולא הזכיר כאן בשם עה"ע סה"ס דאשקי כו' (ולא הזכיר כאן לבחינת כתר כי זהו בחינת הנקודה שכלול בה בהעלם חו"ב ומדות כו' שהוא כלי א' שעקודים בה הכל)
במאמר השלישי אנת חכים כו' מדבר בבחינת העקודים בכללו' זהו בחינת ה[[רשימו]] דנקודה שנשאר אחר הצמצום הראשון שלפני הקו"ח הנקרא קו כו' וכמו בחינת הנקודה שאין בה גם בחינת המשכה כללית וכל שכן פרטות כלל רק כלול בה בבחינת ההעלם כל הע"ס שהן בהעלם ב[[עצמות ומהות|עצמות]] אין סוף הנקרא ע"ס הגנוזות ב[[עצמות ומהות|עצמות]] כשלהבת הקשורה בגחלת כנ"ל שאינו עדיין בבחינת מקור המשכות האורות דע"ס מן ההעלם לגילוי כלל וזהו שא' אנת הוא חכים פירוש אנת ממש שהוא [[עצמות ומהות|עצמות]] המאציל ולא הזכיר כאן בשם עה"ע סה"ס דאשקי כו' (ולא הזכיר כאן לבחינת כתר כי זהו בחינת הנקודה שכלול בה בהעלם חו"ב ומדות כו' שהוא כלי א' שעקודים בה הכל)


==קישורים חיצוניים==
==קישורים חיצוניים==

תפריט ניווט