בינה ומלכות: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 16 בתים ,  23 בספטמבר 2016
מ
החלפת טקסט – "ספירת הבינה " ב־"ספירת הבינה "
אין תקציר עריכה
מ (החלפת טקסט – "ספירת הבינה " ב־"ספירת הבינה ")
שורה 1: שורה 1:
'''בינה ומלכות''' הן שתי הספירות שבבחינת מקבל. ספירת ה[[בינה]] היא בבחינת מקבל מן ספירת ה[[חכמה]]. ספירת ה[[מלכות]] היא בבחינת מקבל מן ה[[מידות]]. שתי ספירות אלו הן כנגד שני ה[[ה"א|ההי"ן]] בשם [[הוי"ה]]. כאשר, ספירת הבינה היא כנגד ה"א הראשונה, וספירת המלכות היא כנגד ה"א השניה.
'''בינה ומלכות''' הן שתי הספירות שבבחינת מקבל. ספירת ה[[בינה]] היא בבחינת מקבל מן ספירת ה[[חכמה]]. ספירת ה[[מלכות]] היא בבחינת מקבל מן ה[[מידות]]. שתי ספירות אלו הן כנגד שני ה[[ה"א|ההי"ן]] בשם [[הוי"ה]]. כאשר, [[ספירת הבינה]] היא כנגד ה"א הראשונה, וספירת המלכות היא כנגד ה"א השניה.


ספירת הבינה נקראת בבחינת [[מחשבה]] ביחס לספירת המלכות הנקראת בשם [[דיבור]]. ספירת הבינה היא כנגד [[לאה]], שהיא אם של שש המידות, וספירת המלכות היא כנגד [[רחל]]. ספירת הבינה היא בבחינת [[עלמא דאתכסיא]] לעומת ספירת המלכות שהיא בבחינת [[עלמא דאתגליא]].
[[ספירת הבינה]] נקראת בבחינת [[מחשבה]] ביחס לספירת המלכות הנקראת בשם [[דיבור]]. [[ספירת הבינה]] היא כנגד [[לאה]], שהיא אם של שש המידות, וספירת המלכות היא כנגד [[רחל]]. [[ספירת הבינה]] היא בבחינת [[עלמא דאתכסיא]] לעומת ספירת המלכות שהיא בבחינת [[עלמא דאתגליא]].
{{ספירות}}
{{ספירות}}
[[קטגוריה:ספירת הבינה]]
[[קטגוריה:ספירת הבינה]]
[[קטגוריה:ספירת המלכות]]
[[קטגוריה:ספירת המלכות]]

תפריט ניווט