משתמש:איציק 770: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 221 בתים ,  1 ביוני 2009
אין תקציר עריכה
מאין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 13: שורה 13:
:<small>(מתוך "[[שלשלת היחס]]" ב"[[היום יום]]", תולדות [[אדמו"ר שליט"א]] שנת [[תשמ"א]])</small>
:<small>(מתוך "[[שלשלת היחס]]" ב"[[היום יום]]", תולדות [[אדמו"ר שליט"א]] שנת [[תשמ"א]])</small>


:בהיות שנה זו '''שנת "[[פורטל:"הקהל"|הקהל]]"''' - נעשה את כל המאמצים שכל [[יהודי]] שמעוניין לדעת אודות מצוה זו וענינה כיום - כהוראת הרבי שליט"א בענייני מבצע "הקהל", יוכל לקבל את המידע המקיף על כך.
:בהיות שנה זו '''שנת "[[פורטל:"הקהל"|הקהל]]"''' - נעשה את כל המאמצים שכל [[יהודי]] שמעוניין לדעת אודות מצוה זו וענינה כיום - כהוראת הרבי שליט"א בענייני מבצע "הקהל", יוכל לקבל את המידע המקיף על כך, על פי תורת החסידות ותורתו של הרבי שליט"א, וגם על פעולות הקהל ונקודות ציון הסטוריות.




:'''בעזרתך, נשלים את בנייתו של [[פורטל:"הקהל"|פורטל "הקהל"]] הנמצא בימים אלו בשלבי הרצה, עד ל[[י"א ניסן]] הבעל"ט, יום ההולדת המאה ושבע של כ"ק [[אדמו"ר שליט"א]] [[מלך המשיח]] כמתנת יום הולדת.'''
:'''בעזרתך, נשלים את בנייתו של [[פורטל:"הקהל"|פורטל "הקהל"]] הנמצא בימים אלו בשלבים מתקדמים, עד לסוף שנה זו, שנת "הקהל" ה'תשס"ט'''.




:*כל אחד יכול להיכנס, לכתוב ערכים ולהשלימם, בכדי שהמידע יהיה מקיף ככל שניתן.
:*כל אחד יכול להיכנס, לכתוב ערכים ובעיקר להשלימם, בכדי שהמידע יהיה מקיף ככל שניתן.


:*'''הפורטל עדיין לא מעודכן''', אלא בנוי בעיקר תיאורטית, ונותן רעיונות לערכים וכדומה. דוגמאות ניתן לראות בערכים שכבר נכתבו.
:*'''הפורטל עדיין לא מעודכן באופן סופי''', אולם ניתן בהחלט לומר כי הוא קרוב להשלמתו יותר מאשר לתחילתו כבימים הראשונים בהם הוכרז על פתיחתו.


:*עם הזמן יתפתח הפורטל לבלי הכר, בעזרתך כמובן, בקטגוריות נוספות ובערכים נוספים, ובהשלמת כל הערכים בצורה המדוייקת והעדכנית.
:*עדיין יש לו, לפורטל זה, במה להתקדם ובמה להתייעל, בקטגוריות נוספות ובערכים נוספים, ובהשלמת כל הערכים בצורה המדוייקת והעדכנית, ובעיקר - מסודרת. הינך מוזמן לתת יד וליטול חלק במהפכת "הקהל" היחידה ברשת!


:*רעיונות והערות ניתן להשאיר ב[[שיחת משתמש:איציק 770|דף השיחה]] שלי. תודה.
:*רעיונות והערות ניתן להשאיר ב[[שיחת משתמש:איציק 770|דף השיחה]] שלי. תודה.
381

עריכות

תפריט ניווט