פתיחת התפריט הראשי

שינויים

הוסרו 3 בתים ,  15:17, 18 בספטמבר 2016
*הרבי מעורר שבהמשך לנתינת דמי חנוכה, יוסיפו גם בנתינת הצדקה למוסדות או עזר ליחידים, ושיהיה נתינת הצדקה בכל יום בשנה, כולל - יום ה[[שבת]] קודש על ידי נתינת אכילה ושתיה או על ידי דיבור טוב.
 
*עם פרוץ [[מלחמת המפרץ]] - הרבי מבטיח "ארץ ישראל המקום הבטוח ביותר". כמו כן הרבי חוזה את סיום המלחמה עד ל[[פורים]] ואכן ביום הפורים נגמרה המלחמה.
*בקשר לכ' טבת, יום ההילולא של הרמב"ם, מעורר הרבי לערוך [[התוועדות|התוועדויות]] חסידויות בכל מקום.
*ב[[ו' אייר תשנ"א|ו' אייר]] עודד הרבי לראשונה את ההכרזה [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד]], כמו כן עודדו פעמיים במוצאי ו' אייר, ופעמיים ב[[ט"ו באייר]].
 
*ב[[ט"ו אייר תנש"א]] (תענית "בה"ב") מחלק הרבי לכל אחד ואחד (אחרי תפילת ערבית) קונטרס "[[דבר מלכות]]" שנדפס בהוצאה מיוחדת ומכיל בתוכו ארבע משיחותיו ביאוריו ברמב"ם הלכות מלכים ("הלכות מלך המשיח") בנושא גאולה וכן שטר של דולר לצדקה.
*בעמדנו קרוב לפני ה[[גאולה]], ועל פי פתגם [[אדמו"ר הצ"צ]] "[[מאך דא ארץ ישראל]]" מעורר הרבי שכל אחד ואחת יעשה מ"חלקו" בעולם (במובן הזמן והמקום) ל"ארץ ישראל".
* [[שבת]] בש"פ שופטים [[ז' אלול]] הרבי מעורר שכל אחד יפרסם בתחילה אצל עצמו ואחר כך אצל כל אחד ואחת שצריכים לקבל על עצמם את ההוראות ועצות ד"שופטייך" ו"יועצייך" שבדורנו - מאן מלכי רבנן בכלל, ובפרט [[נשיא דורנו]] - שופט דורנו , יועץ דורנו ונביא דורנו.
*הרבי מעורר לפרסם בכל מקום שנוסף לכך שכל בית צריך להיות בית תורה תפלה וגמ"ח צריך להיות כל בית מעין ודוגמת ישיבת "[[תומכי תמימים]]" על ידי לימוד החסידות.
 
*עם פרוץ [[מלחמת המפרץ]] - הרבי מבטיח "ארץ ישראל המקום הבטוח ביותר". כמו כן הרבי חוזה את סיום המלחמה עד ל[[פורים]] ואכן ביום הפורים נגמרה המלחמה.
==ו' באייר==
משתמש אלמוני