שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 3 בתים ,  03:10, 16 באוגוסט 2016
מ
החלפת טקסט – " " ב־" "
העיתון הוקם כתגובה מאולצת לשינוי הדרמטי שנקט העיתון הקודם של חב"ד - [[שבועון כפר חב"ד]]; הסרת ה"[[יחי]]" מעמוד השער (בניגוד לפסק הדין של ועד רבני חב"ד שלא להסירה{{הערת שוליים|[http://www.chabad.info/images/originalsize/1048/104774.jpg צילום המכתב] בו כותב הרב [[יצחק יהודה ירוסלבסקי]] למערכת [[שבועון כפר חב"ד]] כי: "ענין הדפסת יחי אדוננו וכו' כמו שהי' עד היום בעיתון כפר חב"ד, הוחלט על דבר הרוב לא לשנות ולהמשיך להדפיס כן גם עתה ללא שינויים" {{תמונה}}}}), הפסקת העיסוק בנושאי זהות [[משיח]] וזלזול בחסידים שהמשיכו להאמין בחייו הנצחיים של הרבי. ואף הופסקה כתיבת טורים שבועיים בנושא זה.
הגיליונות הראשונים של העיתון הזכירו את גיליונות [[גיליון בית חיינו|בית חיינו]] שהיו יוצאים בין השנים תשמ"ט- תשנ"ב, ובהם דיווחים על הנעשה ב- [[770]]. בהדרגה התפתח הגיליון הדק, לגיליון גדוש בכתבות ראיונות וחשיפות מהמדריגה הראשונה. בשנת [[תשנ"ו]], בעקבות תרומתו הנדיבה של הנגיד החסידי הרב [[רחמים אנטיאן]]), התבסס העיתון; הן מבחינה השקפתית והן מבחינה כלכלית. כן באותה עת השתנתה מערכת השבועון וכיום נערך העיתון על ידי הרבנים הנדל וחזן.
בתקופה הראשונה להוצאת הגליון לאור, התעסקו בעריכתו ובהדפסתו הרב עמוס כהן, הרב שלום פלמן, הרב אריה ברוך בלוך, ובתקופה מאוחרת יותר הרב [[מנחם זיגלבוים]], הרב [[שמשון גולדשטיין]], והרב [[אברהם רייניץ]].
*"שולחן שבת" - מאמרים בקבלה ובחסידות מאת הרב [[יוסף קרסיק]] - יצא לאחר מכן במספר ספרים בשמות שונים.
*"יומנו של [[תמים]] ב[[770]]" - יומן יומי מהמתרחש ב[[770]], נכתב בכל שנה על ידי תלמיד ה[[קבוצה]].
*[[שלימות הארץ]] - טור בענינים שלימות הארץ העומדים על הפרק מאת [[שלום בער קרומבי]].
*"מהנעשה והנשמע" - מדור חדשות, באדיבות אתר החדשות [[חב"ד אינפו]].
*"חסידים איין משפחה" - מדור שמחות ב[[אנ"ש]].

תפריט ניווט