62
עריכות
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 13: | שורה 13: | ||
:::::שיטת וויכוח מעניינת היא, לטעון שאין כל מקום לצד השני ובכך לחתום את הדיון. עכ"פ, אין לי אף אינטרס שהערך שכתבתי יישאר, בסה"כ רציתי לתרום - אם זו אינה תרומה, המעוניין מוזמן למחקה. יישר כח על הזמן שבכל זאת הוקדש לי.--[[משתמש:לו"י|לו"י]] - [[שיחת משתמש:לו"י|שיחה]] 14:36, 15 באוגוסט 2016 (UTC) | :::::שיטת וויכוח מעניינת היא, לטעון שאין כל מקום לצד השני ובכך לחתום את הדיון. עכ"פ, אין לי אף אינטרס שהערך שכתבתי יישאר, בסה"כ רציתי לתרום - אם זו אינה תרומה, המעוניין מוזמן למחקה. יישר כח על הזמן שבכל זאת הוקדש לי.--[[משתמש:לו"י|לו"י]] - [[שיחת משתמש:לו"י|שיחה]] 14:36, 15 באוגוסט 2016 (UTC) | ||
::::::היות ונתעוררו ספיקות לגבי המקור האחרון שהבאתי, מצאתי כעת בס"ד באג"ק חי"ב מפורש שאמונה פשוטה וחקירה שניהם מוכרחים, ומשלימים זא"ז, היינו שהיסוד הוא אמונה פשוטה, ותיכף נתחייב בציווי הרמב"ם '''לידע''' שיש שם מצוי ראשון, היינו לייגע ולהטריח את שכלו עד גבול יכולתו באמונתו - שהשכל יוכיח עד כמה שניתן את האמונה הפשוטה.--[[משתמש:לו"י|לו"י]] - [[שיחת משתמש:לו"י|שיחה]] 15:42, 15 באוגוסט 2016 (UTC) | ::::::היות ונתעוררו ספיקות לגבי המקור האחרון שהבאתי, מצאתי כעת בס"ד באג"ק חי"ב עמ' ש"ו-ש"ז מפורש שאמונה פשוטה וחקירה שניהם מוכרחים, ומשלימים זא"ז, היינו שהיסוד הוא אמונה פשוטה, ותיכף נתחייב בציווי הרמב"ם '''לידע''' שיש שם מצוי ראשון, היינו לייגע ולהטריח את שכלו עד גבול יכולתו באמונתו - שהשכל יוכיח עד כמה שניתן את האמונה הפשוטה.--[[משתמש:לו"י|לו"י]] - [[שיחת משתמש:לו"י|שיחה]] 15:42, 15 באוגוסט 2016 (UTC) |
עריכות