שיחה:יצחק זאב סולובייצ'יק: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 22: שורה 22:
::::הנחה, לי הדבר לא פשוט כלל. לדברים שליליים חובה להביא מקור, דברים חיוביים קל יותר לדעתי להכניס גם בלי מקור ברור. ובהקדים, שברור שבעולם אידיאלי היינו מכניסים רק דברים עם מקור ברור, וכמו"כ דבר חיובי שברור שאין לו מקור לא נכניס, אבל כאשר יש שמועה מפורסמת רק שאין לנו כרגע מקור ברור וקביל אנציקלופדית, לדעתי יש להכניס, ואם לא נצטרך למחוק חצי מחב"דפדיה. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] י"ח בשבט ה'תשע"ו 18:10, 28 בינואר 2016 (UTC)
::::הנחה, לי הדבר לא פשוט כלל. לדברים שליליים חובה להביא מקור, דברים חיוביים קל יותר לדעתי להכניס גם בלי מקור ברור. ובהקדים, שברור שבעולם אידיאלי היינו מכניסים רק דברים עם מקור ברור, וכמו"כ דבר חיובי שברור שאין לו מקור לא נכניס, אבל כאשר יש שמועה מפורסמת רק שאין לנו כרגע מקור ברור וקביל אנציקלופדית, לדעתי יש להכניס, ואם לא נצטרך למחוק חצי מחב"דפדיה. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] י"ח בשבט ה'תשע"ו 18:10, 28 בינואר 2016 (UTC)
:::::'שיע' בא לא נהיה תמימים (במובן השלילי) כל אחד שקצת מסתובב ושומע מכיר את הנוסחה השלילית, לעומת זאת הנוסחה החיובית כלל אינה מוכרת (חוץ לחב"ד) ואין לה מקור כלל (ומובן שציטוט כזה לא רק שאינו מכבד אלא מזלזל ומוריד את רמת האמינות בכלל) לדעתי שרשה טמון בהתוועדות של משפיע אלמוני שבעת ההתוועדות הכריז שלמרות הנוסח השלילי שבדברי הגרי"ז סו"ס הכיר בכך שהרבי משיח (לאמיתו של דבר אני כך שמעתי הדברים בשיחות חולין בתוככי אנ"ש ומעולם לא שמעתי את הנוסחה הבלתי אמינה כלל שכתובה כאן) ומזה למדו התלמידים והכניסו בדבריו שזה היה כל תוכן דבריו ולהד"ם (והמובא כאן קודם גם אינו נכון.. כי מפורסם שלא היה חסיד גדול.. אינך רוצה לצטט שלילי, נו בסדר.. יפה, אתה גם לא רוצה להאמין ללה"ר.. גם בסדר - חיובי... אבל אל תעשה צחוק מעצמך.. באמת?!)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 21:32, 28 בינואר 2016 (UTC)
:::::'שיע' בא לא נהיה תמימים (במובן השלילי) כל אחד שקצת מסתובב ושומע מכיר את הנוסחה השלילית, לעומת זאת הנוסחה החיובית כלל אינה מוכרת (חוץ לחב"ד) ואין לה מקור כלל (ומובן שציטוט כזה לא רק שאינו מכבד אלא מזלזל ומוריד את רמת האמינות בכלל) לדעתי שרשה טמון בהתוועדות של משפיע אלמוני שבעת ההתוועדות הכריז שלמרות הנוסח השלילי שבדברי הגרי"ז סו"ס הכיר בכך שהרבי משיח (לאמיתו של דבר אני כך שמעתי הדברים בשיחות חולין בתוככי אנ"ש ומעולם לא שמעתי את הנוסחה הבלתי אמינה כלל שכתובה כאן) ומזה למדו התלמידים והכניסו בדבריו שזה היה כל תוכן דבריו ולהד"ם (והמובא כאן קודם גם אינו נכון.. כי מפורסם שלא היה חסיד גדול.. אינך רוצה לצטט שלילי, נו בסדר.. יפה, אתה גם לא רוצה להאמין ללה"ר.. גם בסדר - חיובי... אבל אל תעשה צחוק מעצמך.. באמת?!)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 21:32, 28 בינואר 2016 (UTC)
::אגב אחת המחמאות היותר גדולות שנשמעו מפי הגרי"ז מבריסק (באופן שלילי וד"ל), היא שההתנגדות לחסידות בדורינו חלה רק על חב"ד (ועוד חסידות מפורסמת) שרק הם הולכים בדרך המקורית של החסידות... [[משתמש:שלום בוט2|שלום בוט2]] - [[שיחת משתמש:שלום בוט2|שיחה]] 06:05, 15 באוגוסט 2016 (UTC)
::אגב אחת המחמאות היותר גדולות שנשמעו מפי הגרי"ז מבריסק (באופן שלילי וד"ל) על חב"ד (מפורסם אך לא מוסמך כ"כ), היא שההתנגדות לחסידות בדורינו חלה רק על חב"ד (ועוד חסידות מפורסמת) שרק הם הולכים בדרך המקורית של החסידות... [[משתמש:שלום בוט2|שלום בוט2]] - [[שיחת משתמש:שלום בוט2|שיחה]] 06:05, 15 באוגוסט 2016 (UTC)
39,916

עריכות

תפריט ניווט