39,916
עריכות
שורה 189: | שורה 189: | ||
:::ספר של תלמידו בשמו. בשל חשיבות הציטוט, שהוא היחיד בדורו ובין היחידים בדורות שקדמו לרבי, ומכיון שכל חלק בציטוט מבהיר חלקים חשובים בניצוץ משיח, אני חושב שאין חלק בציטוט שאפשר למחוק. אם אתה חושב שכן אז תגיד מה. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"א בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 17:55, 27 ביולי 2016 (UTC) | :::ספר של תלמידו בשמו. בשל חשיבות הציטוט, שהוא היחיד בדורו ובין היחידים בדורות שקדמו לרבי, ומכיון שכל חלק בציטוט מבהיר חלקים חשובים בניצוץ משיח, אני חושב שאין חלק בציטוט שאפשר למחוק. אם אתה חושב שכן אז תגיד מה. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"א בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 17:55, 27 ביולי 2016 (UTC) | ||
::::א. אם כן יש לכתוב שתלמידו מביא בשמו כשם שבמאמר הדגל מחנה אפרים מובא שר' נחום צ'רנוביל מביא בשם הבעש"ט. ב.פרק זה בערך עוסק ב"מקור" ולא בביאור, (ובדיוק כפי שלא מצוטט אריכות הביאור שמופיע ב"דגל") ולכן לדעתי יש המקום לצטט אך ורק העניין עצמו ממש. ואת הביאור בעניין יש לשלב בהמשך הערך במקומות המתאימים (בציון מקורם כמובן (ולדעתי, בגוף הערך)).--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 18:05, 27 ביולי 2016 (UTC) | ::::א. אם כן יש לכתוב שתלמידו מביא בשמו כשם שבמאמר הדגל מחנה אפרים מובא שר' נחום צ'רנוביל מביא בשם הבעש"ט. ב.פרק זה בערך עוסק ב"מקור" ולא בביאור, (ובדיוק כפי שלא מצוטט אריכות הביאור שמופיע ב"דגל") ולכן לדעתי יש המקום לצטט אך ורק העניין עצמו ממש. ואת הביאור בעניין יש לשלב בהמשך הערך במקומות המתאימים (בציון מקורם כמובן (ולדעתי, בגוף הערך)).--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 18:05, 27 ביולי 2016 (UTC) | ||
:::::א. אני לא בטוח לגמרי לגבי מחבר הספר אם הוא תלמידו. ב. {{בוצע}} --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"א בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 18:50, 27 ביולי 2016 (UTC) |
עריכות