מעלי קבצים, highauser
5,403
עריכות
(←מקור) |
(←מקור) |
||
שורה 191: | שורה 191: | ||
::::::: וכאן אתה יכול לראות שבעצם הכוונה היא ליחידה, והוא השתמש במושג חכמה. ואתי שפיר כדברי. <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;"> • </span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;"> • </span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 15:05, 27 ביולי 2016 (UTC) | ::::::: וכאן אתה יכול לראות שבעצם הכוונה היא ליחידה, והוא השתמש במושג חכמה. ואתי שפיר כדברי. <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;"> • </span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;"> • </span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 15:05, 27 ביולי 2016 (UTC) | ||
:::::::עדיין לא מצאתי כאן מקור לכינוי בשם "יחידה", לחכמה, אלא לשם "עצם הנפש". --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"א בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 17:26, 27 ביולי 2016 (UTC) | :::::::עדיין לא מצאתי כאן מקור לכינוי בשם "יחידה", לחכמה, אלא לשם "עצם הנפש". --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"א בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 17:26, 27 ביולי 2016 (UTC) | ||
::::::::בדיוק הפוך הרי כתב הצ"צ "אך באמת '''חסר שם'''.." כלומר כשהאדה"ז בא להפליא את התקשרותו של יהודי בתניא הנה למרות שישנם דרגות גבוהו יותר בנפשו הוא מתייחס רק עד דרגת החכמה למרות שיש למעלה ממנה. (לבד זאת, לא התנגדתי שתיישב הסתירה בין המבואר באגה"ק עם הידוע בעניין היחידה, רק שציינתי שני פרטים א. שההסבר הוא :שלהיות שהאדה"ז כותב עד החכמה, לכן מייחסה לחכמה אף שבאמת היא למעלה מזה (ובהנחה שעניין האמור בלקוטי תורה תקף גם לאגה"ק כנ"ל) ב. שציינתי שאין לכתוב סתם אלא יש לציין המקור).--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 17:58, 27 ביולי 2016 (UTC) |